🏃‍♂️ Nog fervente lopers/Strava'rs hier?

In navolging van de Zwifties, zijn er hier ook Stava’rs? :smile: Of lopers met een andere app.

Ik gebruik de Nike Running Club app als trainingsapp om voor de halve marathon te trainen (ingeschreven voor Sofico Ghent half Marathon eind maart) en log voor het sociale aspect mijn loopjes ook in Strava.

Find me here: Kristof Van den Eede | Strava Runner Profile

1 like

Yes, ook Strava hier. Al is mijn activiteit daar de laatste maanden wat laag. Terug een loop doel hebben zou goed zijn. Computer Club delegatie op de Sofico Ghent half of full marathon?

2 likes

Een beginnende hier, Garmin aangekocht 3 weken wezen lopen maar nu naar de kinesist…

Hopende om terug op te starten vanaf volgende week, ik vind Strava echt een leuk middel, samen met de Garmin Coach

Hopende op te bouwen naar de halve marathon in Brugge

Afgelopen zondag mijn eerste (enige? :smiley: ) marathon gelopen in Valencia.
Het was een heel intensief jaar van sporten. Eigenlijk tot voor kort alles via mijn Apple Watch gedaan, maar voor de marathon zelf wel een Garmin Forerunner 255 gekocht omdat anders de batterij van de Apple Watch het niet ging uithouden allicht.

Qua trainingsapp gebruik ik Trenara. Een superhandige app die rekening houdt met je Strava historiek, en zo héél persoonlijke en afwisselende schema’s maakt afgestemd op je doel.

Zo heb ik het afgelopen jaar mij perfect kunnen voorbereiden op de 10 miles, 20km van Brussel en nadien dus ook de marathon. Synct ook meteen met je Garmin qua schema’s, of gewoon manueel in te vullen op je Apple Watch via custom workouts.

Strava hielp hier wel ook goed bij qua sociaal aspect en motivatie. Nu uitkijken naar andere doelen (versnellen vooral) en terug wat meer fietsen ook. :smiley:

Is Trenara gratis of betalend?

Ik heb me alvast ook ingeschreven voor de halve marathon :wink: Merci voor de nudge @kvdeede

1 like

Ik voel een nieuwe gelimiteerd CC merch item aankomen. :grin:

3 likes

2 weken gratis te testen dacht ik, nadien zijn er 2 betalende plannen. Hoogste plan is zo’n 10 EUR per maand. Een ander plan 4 EUR. Je kan maandelijks ook gewoon stopzetten.

Sowieso de moeite vond ik. Meer dan zijn geld waard geweest voor mij om echt wel goede schema’s te hebben.

1 like

Ik maak gebruik van Strava en Polar. Polar enigszins om op hartritme te lopen en Strava voor de motivatie :wink:

Voor de lopers, fietsers, sporters: Belgium Club | Computer Club on Strava
Tot op de Ghent Marathon!

3 likes

Net gejoint, maar ik denk dat de group enkel is ingesteld op loop activitieten?

Voor lopers uit het Gentse die in een toffe groep willen lopen, kan ik Gent Running Team heel sterk aanraden

1 like

Heb het aangepast naar Multisport

Zwiftie en Strava-er hier. Want ook bij fietsen: if it ain’t on Strava, it didn’t happen!

Segue naar Technieuws: Strava heeft een nieuwe CEO

2 likes

Was vroeger nooit echt een renner, want te makkelijk snel afgeleid en deed toen alleen zwemmen (ook goed voor mijn rug na wat rugklachten na jarenlang rugby gespeeld te hebben), maar ben het sinds deze zomer aan het oppakken.

Eens kijken of we volgend jaar een marathon kunnen gaan lopen.

Zit dus ook op Strava en heb onlangs een Polar H10 aangeschaft naast mijn AppleWatch.

2 likes

Aangezien ‘fietsen naar het werk’ ook meetelt, heb ik mij ook ingeschreven :slight_smile:

Strava verwijderd voor privacy redenen. Had niet graag dat mensen konden zien waar ik liep /woon.

En het pochen met je sport prestaties was ook niet meer aan mij besteed.
Misschien had ik gewoon de verkeerde contacten op Strava :smiley:

misschien dat ik met deze groep wel terug strava aan maak :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ondertussen heb je redelijk wat privacy controls in de app waardoor je alles goed kan afschermen.

let’s try it then