Ik heb op apple.be een Macbook Air besteld voor een familielid (Switch Stores zijn blijkbaar verleden tijd en er is maar 1 Apple Store en die is in Brussel).
Alleszins, ik sta versteld van welk traject die laptop aan het afleggen is. En dan stoefen op de website dat de laptop bestaat voor meer dan 50 procent uit gerecycleerde materialen.
Switch bestaat inderdaad niet meer, maar er is nu Lab 9, wat eigenlijk hetzelfde is (Apple reseller)
Macbook Air met QWERTY was bij Lab9 nergens beschikbaar. Zou dus wsl ook uit Vietnam moeten komen.
En bij Fnac vragen ze 100 euro extra als je een QWERTY layout wil.
Onzen oranjen dwaas zit er weer voor iets tussen
Klopt zal inderdaad op maat gemaakt moeten worden.
Je zou altijd over de grens naar Nederland kunnen gaan? (Mijn advies is wat vijgen na pasen weliswaar).
Neemt niet weg dat het inderdaad nog al een wereldreis is!
De Air staat voor het aantal vluchturen
In dit geval de Air Max Pro Ultra.
Dit is toch niet onverwacht?
De macbook in lab9 heeft hetzelfde parcour afgelegd, nu is het een beetje zichtbaarder. Misschien niet de de-tour via UK, ik veronderstel dat er wel rechtstreekse dhl vluchten zijn vanuit hongkong op liepzig? Al is de historische band tss UK en HK verantwoordelijk voor meer vluchten.
Er worden niet veel laptops gemaakt in België en al zeker geen macbook ![]()
Ja oké, klopt wel maar ik had toch verwacht dat er ergens een Europees verdeelcentrum was ofzo. En niet dat elke macbook die via apple.be besteld wordt afzonderlijk vanuit Vietnam moet verstuurd worden? Lijkt me niet superefficient + klanten moeten er 7 dagen op wachten.
Dat heb je als je iets “speciaals” besteld ![]()
Als je het direct wil moet je kopen wat ze in een winkel hebben liggen…