OnePlus đź‘‹

Wel een beetje een fan hier - niet van “in het begin”, ook geen die-hard (want als je het een beetje volgt zag je dit wellicht aankomen). Maar toch: jammer!

Bleef voor mij toch wel beetje het rebelse broertje: ik doe niet mee met al de rest. Maar wellicht was dat alweer wat voorbijgestreefd.

Zal nog niet voor direct zijn, maar volgende smartphone ging toch wel weer OnePlus zijn.

Context? :innocent:

edit: this Bye Bye OnePlus: geen verrassing, geen (groot) verlies?

1 like

Aha - context idd. Ik dacht - ik hoef geen linkjes te plakken, iedereen weet dat hier al. :slight_smile:

Lees net ook dit, relevant voor bestaande OnePlus gebruikers. Ander OS. Benieuwd!

Bestaande gebruikers zouden niet direct zonder ondersteuning komen te zitten. Oppo belooft dat lopende garantieafspraken, software-updates en ondersteuning blijven gelden. Wel verandert de software op OnePlus-telefoons. De toestellen moeten de komende maanden overstappen van OxygenOS naar ColorOS, het besturingssysteem dat Oppo op zijn eigen smartphones gebruikt. Gebruikers kunnen volgens Oppo terugkeren naar OxygenOS, maar ontvangen daarna vermoedelijk geen nieuwe updates meer.

bron: techgirl.nl

Daar gaat mijn “waar gaan we het niet over hebben” in de volgende episode.
Merci, Dries.

1 like