Maar wat me vooral stoort is de communicatie over de outage die ze nu een paar dagen hadden. Ik ben op hun website gaan kijken, in hun support gezocht – niks te vinden. Blijkt dat ze er over hebben zitten tweeten lees ik nu. Wat uiteraard helemaal niet meer te lezen valt als je geen Twitter account hebt. Dus, lieve kinderen, onthou deze wijze les: Twitter is geen publiek communicatiekanaal meer. Knoop het in uw oren.
Castro is dood. Ik was ook fan, maar, ben nu overgeschakeld op Pocket Casts. Dat werkt evengoed voor mij want de queue wordt ook automatisch gevuld, en dat was wat ik toch leuk vond aan Castro.
Niet helemaal hetzelfde, maar sinds ik weg ben van Twitter, stoor ik me mateloos aan klantendiensten die wel op Twitter te zitten … maar geen gewone emails aanvaarden. (Enkel via een slechte chatbot of bellen.)
Qua podcasts zit ik vast op Spotify sinds ik VPN gebruik en podcasts-apps (zoals Pocket Casts of Apple Podcasts) niet overweg kunnen daarmee (door ad-injecties).