🎮 Pacific Drive

Cross-over van een driving/walking simulator, met een survival game. Heel coole art style en soundtrack ook.

Zijn er hier mensen die, net als mij, al een intense band hebben opgebouwd met hun station wagen?

Fellow tourists to the Olympic Exclusion Zone: deel uw tips!

2 likes

Meer een hatchback guy maar droom al heel lang van een C63 estate :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb mijn station wagon gekocht maar nog niet afgehaald. :sweat_smile:

Grote fan van mijn Volvo V60.
Zwaar aan het twijfelen om ergens op zoek te gaan naar een mooie 2ehands V60 Cross Country Polestar Engineered.
CC zit hoger en PE is om, de tank die het is, vlotter vooruit te krijgen :smile:
Heico (Volvo Tuner zoals AMG) doet ook leuke dingen.

Al serieus wat wagens gehad (als zelfstandige IT-er kon ik me af-en-toe laten gaan :slight_smile: ), van sportwagens, suvs, berlines. Nu de laatste 4j met een V60 T8 hybrid, en man dat is toch handig zo’n break, en het voelt niet aan als met een truck te rijden. Mijn vrouw zit wel te zagen voor een suv of iets dat hoger is, maar ik denk niet dat ik ga luisteren met de volgende :vb_devil2:

1 like

Vooral niet stoppen met jullie liefde voor echte breaks te verkondigen, maar mijn vraag was vooral: zijn er nog mensen hier al hooked aan Pacific Drive? :smiley:

Wanneer stream je @Freddy ? :grin:

1 like

Ik ben het gisteren beginnen spelen om is te testen en 5 uur later besefte ik plots dat ik nog boodschappen moest doen! :roll_eyes:

Tof spel! Origineel concept.

Ziet er interessant uit! Will try! Maar misschien eerder eerst Expeditions Mudrunner :upside_down_face:

P.s.: station wagen eigenaar :wave:t3:

U vraagt, wij driven!

Maar kheb wel paddos moeten pakken, anders was dat spel toch echt té weird!

Maar hooked?

Ben nog niet ver genoeg om daar op te antwoorden.
Alvast zeer intrigued wel.
De voice acting is tot dusver top notch, net als de audio.
Erg goeie atmosphere building ook.

En mijn oude barak begint al meer op een home away from home te lijken.

1 like

Ik heb het ondertussen gekocht, nu nog tijd vinden om het eens te proberen :joy:

Eerst aan Taxi Life begonnen uiteindelijk :joy: