PC/Xbox controller

Vrienden van de show!

Heeft iemand toe-val-lig een wireless PC controller/Xbox controller die in een kast stof ligt te vangen en daar vanaf wil voor een fluweelzacht prijsje?

Het goeie doel: probeer mijn vriendin voorzichtig into gaming te nudgen (It Takes Two!) Ze is psychologe, kan ook in ruil voor een kwartiertje psycholoogtijd (eigenlijk geen slecht idee!)

Ik heb paar x-box controllers liggen, 360 versies. Mag je gratis hebben. Welke regio woon je?

Gentje!

Mijn oude Google Stadia controller (dankzij het forum op Bluetooth mode gezet) ligt niks te doen in mn schuif. Als die kan dienen mag je die hebben.

2 likes

Ik werk in Gent, laat maar weten als je er 1tje wil of niet :slight_smile:

Ik heb nog een Scuf xbox Prestige controller liggen die ik niet gebruik.
Staat al een tijdje te koop voor €65 maar niemand is geïnteresseerd haha

Het is hier thuis vechten voor de “goede” controller als we samen een potje gamen. En ik trek hier altijd aan het kortste eind. Voor € 50 had ik hem graag overgenomen (als @OrT niet geïnteresseerd is).

Zeer graag, merci!
Kom ik met plezier ergens oppikken. Say it but.

Zeer graag!
Waar en wanneer mag ik die oppikken?

Ik werk in St Amandsberg, zeer dicht bij Dampoort. Normaal ben ik volgende maandag en woensdag zeker op kantoor. Tijd om dan te passeren?

Yep, that can work!
Geef je me een seintje?

Ik zet een herinnering om jou morgen wat foto’s te sturen. Stuur mij gerust zelf moest ik het vergeten!

Al velen dank aan @Robin voor de schenking-met-de-glimlach, sympathieke mens, en die @morlicious waar ik es moet passeren, nooit anders gekend dan een sympathieke mens.

This club <3

3 likes

Hopelijk vele uren game plezier!! :slight_smile:

2 likes