Podcast App

Hier gebruik ik Pocket Casts op Android en Windows. Heb wel het Plus plan (als early adopter gekregen).

Erg tevreden van, vooral omdat er sinds kort ook playlists aan toegevoegd zijn. Handig voor een persoonlijke looplijst, persoonlijke autolijst en een beluister-samen-met-de-vrouw-in-de-auto-lijst :smiley:

3 likes

Ik gebruik ook AntennaPod (na ophouden google podcasts). Eigenlijk heel tevreden over.
Een nadeel is wel dat je niet kan synchroniseren over verschillende apparaten of je moet al zelf iets opzetten daarvoor.

Dat vind ik het grote voordeel van Playapod

Ik bezig de apple podcast app, ooit wat alternatieven geprobeerd maar die waren niet beter.

Maar hier weer wat ideetjes opgedaan om mee aan de slag te gaan. De appleapp is toch niet ideaal voor mijn podcast bibje te behren.. bedankt oor alle tips

Ik gebruik al jaren Podcast Addict naar tevredenheid. Veel instelmogelijkheden. Er zijn inderdaad de ads. Ik ‘zie’ ze meestal niet terwijl ik door de vertrouwde interface navigeer. Van tijd tot tijd erger ik me er heel even aan. Maar dan zit de smartphone alweer in de broekzak.

En toch, altijd open voor wat nieuws. Misschien moet ik Playapod eens uitproberen.

2 likes

Ik denk dat je vroeger premium kon krijgen voor een eenmalig bedrag, want ik heb geen ads, maar ook geen premium abonnement. Al zou ik die premium voor 1,09 EUR per maand wel overwegen