Printer voor thuisgebruik

Hi,

Mijn HP Deskjet 3635 weigert nog verbinding te maken met eender welk toestel en ik slaag er niet in een hard reset door te voeren. Ik heb op 6 jaar tijd continu connectiviteitsproblemen gehad met dit toestel en het te dure HP abonnement voor inkt ben ik ook geen fan van.

Kan iemand mij een no nonsense printer voor thuis aanbevelen? Compact, liefst printen en scannen voor zwart wit en kleur. Ik gebruik het voornamelijk voor het printen van verzendlabels, huiswerk van de kids en het scannen van onkosten :smiley: . (liefst voor onder de 100). Geen poespas, geen toeters en bellen, geen abonnementen.

Thanks!

2 likes

Ik heb de Canon Pixma TS5150. Zeer degelijk ding, super makkelijk in te stellen.
Zeer goedkoop in aankoop (Coolblue Tweedekans gekocht voor 34€), maar de inkt is wel vrij duur, maar omdat ik er heel weinig mee print valt het wel nog mee.

Ook leuke feature die ik onverwachts toch af en toe gebruik is het printen op foto papier, echt super goeie kwaliteit, edgeless. Leuk om eens wat vakantie foto’s te printen. Slurpt wel redelijk wat inkt…