Ik ben vrijwilliger bij Proton, bekend van onder andere Proton Mail en VPN. Mijn taak is het vertalen van teksten naar het Nederlands. Ik ben momenteel bijna de enige die actief vertaalt en er is behoefte aan meer vertalers. Als je bijvoorbeeld de nieuwe Proton Pass-applicatie in het Nederlands gebruikt, kan het zijn dat sommige teksten nog in het Engels zijn vanwege het gebrek aan vertalers. We zoeken dus nieuwe mensen! Als je je aanmeldt en 1000 woorden vertaalt, krijg je € 20 credits voor abonnementen. Bovendien krijg je elk jaar in november een jaar lang gratis Proton Unlimited.
Als je elke week of om de twee weken ongeveer vertaalt, is dat genoeg.
Wanneer er een nieuw product zoals Proton Pass uitkomt, gebeurt dat af en toe, maar niet vaak.
Als je meer vragen hebt, stel ze gerust!
En als je een account hebt gekregen, laat dan je gebruikersnaam weten.
Je krijgt het aantal credits hoeveel Proton Unlimited kost. Maar je kan ook een ander abonnement kiezen dat goedkoper is om zo te sparen voor later bijvoorbeeld. Die € 20 is ook maar een eenmalige actie om iemand sneller aan boord te krijgen.
Ik heb ondertussen al zoveel credits dat ik me geen zorgen hoef te maken om de komende 8 jaar het duurste abonnement te nemen
Als jullie je account hebben, sturen jullie privé je gebruikersnaam? Mocht ik een foutje zien, dan kan ik dat rechtstreeks aan jullie meedelen, wat het proces een pak sneller en makkelijker maakt.
Of de vertaling is al gemaakt, maar is nog niet in de app geraakt. Dit kan soms enkele weken duren. Daarom is het belangrijk dat we altijd zo snel mogelijk alles vertalen voor dit voorvalt