Dit is een topic om te ranten over gelijk wat.
Als ik een meeting reminder krijg van Outlook, en ik klik op “Join Meeting”, waarom gaat die notificatie niet weg dan?
Als ik op “join meeting” link voor een Teams klik, waarom wil die dan koste wat het kost de applicatie Microsoft Teams openen, ook al klik je “continue in browser”. ![]()
Waarom wordt er altijd zoveel gerant op het internet!
Dat ze daar is een topic aan wijden
Waarom hebben software engineers niet één formaat bepaald voor datum en tijd en tijdzones zodat je niet elke keer onnozele bugs krijgt omdat het formaat niet klopt
Atlassian
Loooool exact hetzelfde hier…
Zwitserland blijkt in vele apps niet te bestaan!
Place to plug, heb ik net ontdekt en die lijkt me alles te doen en te vinden wat in wil. De rest is crap
Is, een vervoeging van zijn, als eens gebruiken.
Dat ze daar = een topic aan wijden?
Ik zie de vergelijking niet.
Google Play Integrity API ![]()
De wifi in centerparcs ![]()
De wifi in centerparcs
Ik corrigeer dit even
De wifi incenterparcs
Ik kom al nauwelijks op LinkedIn, waarom zou ik er nog puzzels willen oplossen ook?
Google Gemini in Android Auto.
Speel Therapy?: een of andere yoga playlist
Speel “naam van band”: Ik speel Band op Spotify (ik heb geen Spotify, enkel Deezer)
Speel “bandnaam”: Ik kan geen muziek afspelen in Waze. Ik kan je wel bijvoorbeeld verkeersinfo geven.
Iedereen vergeet deze klassieker:
- U hebt een bericht op eBox
- Logt in op eBox
- Opent PDF
- Er is nieuwe informatie op myMinFin

- Logt in op myMinFin
- Download PDF: voordelen van voorafbetalen

(de overheid heeft meerdere variaties)
Het Herinner me vinkje van Billit dat geen enkel nut heeft waardoor ik telkens opnieuw moet inloggen.
Gewoon, Billit. Duidelijk dat iedereen daar in loondienst is. ![]()
Waarom moet ik aanduiden wat betaald is van uitgaande facturen? Het bedrag is 100% hetzelfde.
dan is de mygov app iets handiger? ik dacht dat ze de minfin dingen beter gingen integreren met de ebox zodat die rechtstreeks in de ebox landen?
wat ook een klassieker aan het worden is de pdf met “scan de qrcode” die je dan op de smartphone opent…