Ze hebben ook een heel leuke web editor! Zelfs geen code voor nodig en het heeft echt zotte pico 8 editor vibes wel, maar daar klaag ik niet om.
Helaas heb ik wel geen playdate om ermee te testen.
Er is ook een emulator!
Er is een grote sale gaande op Playdate games wegens het éénjarig bestaan van hun gamestore. Net op tijd voor het weekend
Niet in korting, wel één van de weinige high profile games voor de playdate.
Lucas Pope van Papers please en Return to the obra dinn is er ook een spelletje voor aan het maken!
het heet Mars after midnight:
Er heeft iemand een bot gemaakt voor de playdate, mss wel een wijs projectje voor degenen met een playdate en de juiste tools?
Aangezien er hier ook interesse voor is, hoop ik dat het oke is om dit hier te delen. Via mijn website RetroReady geef ik namelijk twee retrohandhelds weg: Win één van de twee Trimui Brick-handhelds (t.w.v. 75 euro!)
Iedereen kan meedoen door het bericht even te lezen en een reactie achter te laten
Ik weet niet of iemand vanuit hier gewonnen heeft, maar ik ben nog steeds op zoek naar de tweede winnaar haha
Ik zie vier reacties op je vorig bericht. Pick a lucky guy zou ik zeggen .
Ik ben alleszins fan van deze werkwijze .
Alle deelnemers (minus de vorige winnaars) gaan op hetzelfde namenbord om de lucky guy of girl te bepalen. Dat doe ik na het weekend zodra de vorige (tweede) winnaar zich niet gemeld heeft.