We hardly knew you. You didn’t make any sense.
Zou wel een vlieg in het design lab willen zijn om de prototypes te zien.
Wel benieuwd hoe ze deze tech gaan ‘herbruiken’ in andere producten. 10 jaar aan R&D, met 2000 mensen.
Dát had ik nochtans graag gezien. Maar de EV markt is te bumpy.
All for hun resources in AI en spacial te stoppen. En misschien een klein stukje in MacOS window management.
(ja, ik kwam hier om hetzelfde artikel te posten, en doe dan maar nonchalant alsof ik hier een schijnbaar interessante mening over zou hebben)
Dat verklaart meteen de recente overstap van Apple seniors naar Rivian.
Zou dit dan beslist geweest zijn in een steering committee meeting?
De behind-the-scenes door Mark Gurman is er. En it delivers
- Apple wou Tesla of McLaren kopen.
- Of partneren met Mercedes. Tot Apple dacht dat het zelf beter was in auto’s bouwen (!).
- Prototype dat verst stond was een zelfrijdende witte minibus, incl. witte wielen. Ive wou er ‘een iPod-moment’ mee bereiken. Werd intern ‘het brood’ genoemd.
- Er was zelfs geen stuur. Indien auto vast zat, moest je met Apple bellen, die auto dan zou virtueel zou besturen.
- Op een bepaald moment werd er een demo gegeven voor Tim Cook. Daarbij werd de auto speciaal geprogrammeerd om aangenamer te rijden.
- In het algemeen komt Apple (en Cook in het bijzonder) er heel besluiteloos uit.
(cc @stefb)
Waar staat dit?
Link vergeten
ColdFusion video https://www.youtube.com/watch?v=aQYcwmRxnbE