Momenteel heb ik de OnePlus 9 maar door frequent gebruik is mijn batterij er slecht aan toe.
Meestal is 3 jaar voor mij toch de tijd om van GSM te veranderen;
Nu twijfel ik tussen de S24 en S24+
De S24 is een kleiner formaat, niet de grootste handen dus zeer handig na de grote OnePlus9. Maar de batterij van 4000mah baart me een beetje zorgen. Ik weet dat het toestel kleiner is maar van 4500 naar 4000 is wel een grote sprong.
de S24+ is wat groter, nog steeds kleiner dan de OP 9 maar heeft wel een batterij van 4900.
(voor de OP9 had is de galaxy S9 en die was qua grootte zeer aangenaam en de batterij was maar 3000mAh)
PS: Ik sta ook open voor aanbevelingen van modellen
Ik heb de S23 Ultra en ben niet tevreden. Scherm ontvangt makkelijk krassen, USB poort ziet makkelijker af (ik ben altijd voorzichtig, toch al miserie), batterij ook niet over te spreken.
Slechte aankoop - ik kocht het vnl. voor de camera’s hoor - ik ga als ik in de toekomst nog es ene koop alweer niet meer voor Samsung, ik dacht ik probeer het nog es na jaren maar toch niet voor herhaling vatbaar.
loop voor formaat eens een winkel (mediamarkt, grote krefel,…) binnen en zie welke je het liefst in je hand hebt.
Je gaat alle kanten uit in formaat. Batterijgroote is evenredig aan schermgroote ( de grootste verbruiker) .
De S24 is 4000 is zeer goed en echt wel meer dan groot genoeg om de dag door te komen. Tussen een OP9 en vandaag is er in batterijoptimalisatie heel veel gebeurd. Dat cijfer is onbelangrijk geworden.
in kleine telefoon is de S24 eigenlijk je enige keuze.
groot ga je me wat meer info moet bezorgen, in wta je wil
Ik heb de S24 en ik ben er super content van! Zeer robuust, snel, goede camera, maar juist de batterij gaat “maar” anderhalve dag mee bij mij.
Ik zit wel niet zoveel op mijn gsm, want ik heb geen social media en berichten sturen is vaak via mijn pc…
S24 als je echt een kleine wilt s24plus als je dezelfde hebt.
beide best in class…
wil je iets minder uitgeven en 2 mm groter google 8 pro of OP12
8pro battery is wel minder goed maar 699 op ibood gisteren
Vandaag m’n Razr 40 Ultra opgestuurd voor reparatie aan de hinge. Die kleppenelefoon ging niet meer helemaal open. Lastig… net geen jaar in gebruik. Dacht dat die hardware wel langer mee ging gaan. Zoiets dus zeker niet kopen!
Voorlopig terug m’n oude Pixel 3XL gereanimeerd met een nieuwe Android 14 ROM. En om eerlijk te zijn vind ik dit formaat zalig.
Ik ben onlangs van Oneplus Nord naar de S24 gegaan. .formaat is even aanpassen maar is eigenlijk heel handig. Scherm is goed . camera’s top. overall snel toestel! . groot verschil met de oneplus!
waarom geen refurbished Apple, geen sponsor maar net op Swappie een 11 (voor vaderlief) gekocht voor minder dan 200€ met nieuwe batterij en perfecte staat! draait laatste iOS en verder, perfect… ze hebben daar ook de laatste modellen voor zeker minder dan 900€, en vooral! geen spying van Google meer :))
maar bon, als men in Android gelooft, is de duivel iOS, obviously…
eigenaar van een 23ultra hier
ik schrik een beetje van 1 van de bovenstaande reacties
ik ben er net wel heel tevreden over (ik gebruik wel een wallet case om het scherm te beschermen)
en de batterij, helemaal geen klagen over
ik overwoog even over te stappen naar de 24, maar omdat de 23 dezelfde (vooral AI-)update kreeg, wacht ik toch nog maar even
ja, maar het geld voor een nieuwe telefoon (nog) niet waard.
stel me die vraag nog eens wanneer je Nederlands aan de talen toevoegen
zou nog op de roadmap voor dit jaar staan
van al die AI shizzle gebruik ik eigenlijk enkel de reverse image search.
Wat al zeer lang kon maar nu zeer handig is geimplementeerd…
Al de rest kan me gestolen worden …as expected…It’s all a gimmick
ps een upgrade van s22/23 nr S24 brengt echt niet veel bij, voor 95% van de gebruikers