Ik wist niet dat je developers had en dan “de anderen”. Iedereen is toch gelijk? Als developer begrijp ik natuurlijk wel dat je graag bij ons zou horen
Los van dat grapje: is er een soort overzicht/idee van wat de verdeling is van clubhuisleden mbt hun functie @Freddy? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk, want er zijn niet veel heel specifieke developer topics (developer tag is slechts gezet op 7 berichten) en ik twijfel soms of ik die hier op het forum wel zou posten…
Ook fan! Gebruik al meer dan een jaar codeium als extensie, Windsurf voelt als een mooie verbetering daarop.
Cursor ook geprobeerd maar die gebruikten enkele andere keyboard shortcuts die mijn workflow wat verstoorde. (Ook dubbel zo duur als Windsurf). Cursor heeft wel onlangs supermaven overgenomen en die zouden naar verluidt hét beste model hebben.
Ik heb momenteel nog de gratis pro (tot volgende week woensdag denk ik) dus ik weet nog niet precies wat het verschil is met de gratis versie.
10$ per maand voor hobby-gebruik vind ik redelijk veel, dus ik ga denk ik geen pro nemen. Tenzij ik m’n werkgever kan overtuigen dat ik dit nodig heb voor het werk natuurlijk
Ik ben geen developer maar eerder een Sysadmin dus ik verbind me dagelijks op verschillende servers, bij verschillende klanten die dus allemaal hun eigen domein hebben. Daarom een RDS manager: Royal TS.
Betalend maar zeer goed! Ook een MAC OS versie. Ik kan credentials opslaan, Default Gateways instellen en inheritance instellen en alles versleutelen zodat niemand er aan kan, zelfs als ze mijn laptop in hun bezit hebben.
Gratis alternatief is mRemoteNg maar ontbreekt sommige functies en minder stabiel: https://mremoteng.org/
Hopelijk kan ik na mijn evaluatie op vrijdag flexen met men nieuwe titel
Weet jij toevallig of je één pro licentie (van windsurf of codeium) op meerdere devices kan/mag gebruiken? ik doe development voor het werk op de laptop van 't werk, maar hobby doe ik op de desktop thuis. het zou handig zijn als ik met dezelfde licentie op beide machines kan werken.
Nog geen expliciete info over gezien, maar ik denk het wel. De meeste developers hebben wel meerdere computers, zou zot zijn om meerdere accounts en abonnementen te moeten nemen.
Ik heb codeium (de extensie - gratis) al heel veel gebruikt op zowel mijn werk als privé computer.
Moest je je account delen met iedereen op het forum zullen ze er wel iets van zeggen maar ik denk dat normaal gebruik op meerdere computers geen probleem is. (Ik kan hier later meer over zeggen, heb net een nieuwe privé computer waar ik windsurf op ga installeren!)