Wie net zoals ik zijn/haar gmail mailbox gebruikt als centraal punt om mails van verschillende domeinen te ontvangen en verzenden, zal vanaf januari 2027 moeten overstappen op een andere mailclient. Thunderbird en K9 (binnenkort rebranded als Thunderbird mobile) worden voorgesteld als alternatieven.
Had hiervoor een bericht gekregen al begin dit jaar dat ze Gmailify gingen uitzetten, en als ik me goed herinner kon je maar 1 POP3 verbinden - wat voor mijn vrouw een probleem was gezien ze 2 externe mailadressen beheerd in Gmail.
Ik heb letterlijk dagen gespendeerd met goeie mail clients te zoeken, en uiteindelijk is het hier eM Client geworden
Vrouw is nog altijd niet super tevreden, maar weinig oplossingen die gratis zijn en werken.
Idealiter had ik iets online gehad, zonder desktop app, maar dat is niet zo makkelijk blijkbaar.
als ik dat support ding goed lees blijft de gmail app wel werken met derde accounts:
Wat verandert er niet?
1. Ondersteuning voor accounts van derden op mobiele apparaten
De toegang via de mobiele Gmail-app voor Android, iPhone en iPad verandert niet. Je kunt niet-Google-accounts blijven toevoegen en gebruiken in de mobiele Gmail-app, net als nu.
Spark denk ik, en er was nog een of ander ding dat ik een tijd gebruikt heb maar wsl al failliet intussen. Oh: polymail. Dacht dat die ook een web app hadden. Was wel nice toen