Social media post scheduler

Hi, ik ben aan het uitkijken naar een tool waarmee ik het posten op social media (de focus ligt op Instagram) grotendeels kan automatiseren. In dat opzicht wil ik jullie ervaringen leren kennen om mijn keuze hierop te baseren.

Ik zou er 2 à 3 accounts mee willen beheren en op maandelijkse basis een 15-tal acties willen inplannen (posts en reels publishen en optioneel stories).
Comments en andere reacties hoeven niet per se in de tool verwerkt te zitten.
Het gaat hier om een paar kleine accounts dus de kost hou ik in het begin liefst zo laag mogelijk (gratis plan is een lichte vereiste).

Ik had al gekeken naar Buffer, Socialoomph en Dlvr.it. Wie kan hier ervaringen over delen of alternatieven voorstellen?

Heb al goeie dingen over Later: Top Social Media Management & Influencer Platform gehoord maar nog niet zelf gebruikt.

Merci voor de feedback, ik had die ook zien passeren maar in mijn geval begin ik al direct met $30 per maand, een kost die ik niet direct kan recupereren. Maar wel een goeie optie als er toch op groei gemikt wordt.

Zelf gebruik ik Kontentino binnen ons team voor onze eigen kanalen (gemeente en toerisme De Panne). Maar dat lijkt me te prijzig voor jouw use-case.

Ik geloof zelf sterk (zelfs al heb ik enkel getest) in Post-Proval, van Belgische bodem door Britt - met persoonlijke ondersteuning. Minder relevant voor gebruik intern, echt ontwikkeld vanuit de noden van freelance social media manager voor diverse klanten. Er is een gratis testfase, de pricing lijkt me ook wel on-point.

Mijn vrouw gebruikt “Business Suite” van Meta zelf. “Later” gebruikt ze (gratis) omdat het daar makkelijker is om een overzicht te zien hoe je Feed er gaat grafisch uitzien.

Aha ik zal eens kijken naar Post-Proval, altijd wijs om een lokaal bedrijf te kunnen steunen.

Ik kreeg onlangs mails van StoryChief - uit Gent blijkbaar - maar zelf nog geen ervaring mee. Ik doe weinig tot geen marketing …

Ah da’s ook een goeie tip, merci. Dat lijkt mij een goeie tool voor de volgende stap, als die er komt.

1 like

Hier op het werk gebruiken we Hootsuite, best tevreden mee

1 like