Niet helemaal tech support maar wel tech gerelateerd, ik zoek een nieuwe bureau, frame.
Ik wil er DIY-gewijs er zelf een blad voor verzagen. Momenteel heb ik reeds een blad dat tijdelijk mee kan maar het is wat te klein vandaar later een groter blad.
Vereisten:
-Elektrisch verstelbaar
Blad mogelijk van 180cm op 80cm (idealiter dus verstelbaar frame, liefst mogelijk om de poten even breed te zetten als het blad).
minimum hoogte van 70cm of lager (heb nogal korte benen)
Extra’s
Memory functie
cable management
oplaadmogelijkheden
-…
Budget: zo goedkoop mogelijk indien het kan onder de €300.
Heeft iemand tips voor een elektrisch verstelbaar bureau frame met bovenstaande eisen?
In 2020 deze van Topskyfurniture gekocht (random merk gezien in een youtube video en op amazon) voor 245€, maar is sold out en hun website is wat shady geworden dus daarmee kan ik je niet helpen🧐 Werkt wel perfect! Let vooral op toegestaan gewicht. Met twee motoren mag het blad redelijk wat wegen.
Bovenblad is een Ikea Karlby keukenblad, groot genoeg en zeer stevig
5 jaar geleden een Steelforce Pro 470 bij meyer.be gekocht met memory functie voor 417 euro. Zelf een blad van 2m20 erop gezet. Toen redelijk wat reviews bekeken omdat ik zeker geen wiebel bureau wou krijgen. Niets zo ambetant dat te werken met een dansende monitor. Dus goed op letten wat je ook koopt dat het stevig is.
Ik heb een goedkope van Amazon gekocht met memory functie, heeft maar een paar honderd euro gekost. Alleen letten op gewicht, maar, een blad van 180x80 is standaard dus meestal geen probleem, tenzij je er nog veel gewicht zou bij plaatsen (bvb laserprinter of zoiets). Anders meestal geen probleem. Mijn heeft één motor en werkt perfect. Mijn bureaublad is trouwens een soort van keukenblad van de Ikea op maat gezaagd.
Ja dat is inderdaad mijn grootste twijfelpunt/vraag.
Ik zie op Amazon voornamelijk goede reviews, bij 1 van de modellen inderdaad wat wiebel.
Ik kan geen inschatting maken voer het gewicht bij die persoon.
Bij mij is het standing gedeelte eerder een toevoeging aangezien ik niet heel lang kan rechtstaan, maar ik wil het vooral als optie houden ipv een vaste lage bureau te kopen
en de optie om te staan niet te hebben.
Weet je toevallig welk model dat was? Nee inderdaad geen zware spullen voorlopig 1 monitor, laptop, keyboard/muis, ipad, lamp en wat papieren.
De oppervlakte is vooral om werkruimte te hebben, maar ik ben niet van de vele monitors dus zou oké moeten zijn!