Hier zijn we al een tijdje op zoek naar een steelstofzuiger die ook kan dweilen en prijs-kwaliteit goed is. Online vinden we natuurlijk 1001 beschrijvingen terug, maar ik val liever terug op de mening van gelijkgestemde Computer Clubbers. Iemand een aanrader?
DYSON Steelstofzuiger V15S Detect Submarine
aan 699 bij kreel en mediamarkt.
onklopbaar aan deze pijs
Thanks voor je antwoord @Aster, wel behoorlijk prijzig. Heb je deze zelf en tevreden over?
Ik dacht eerder rond de 300-400 range te kijken. Maar ik neem deze zeker mee in mijn vergelijking.
Wij hebben een philips series 3000 steelstofzuiger sinds kort (hun goedkoopste model momenteel). Daar is ook een “aqua” variant van, die kost nu €280 bij coolblue.
Van de stofzuiger zelf ben ik heel tevreden dus ik vermoed dat dweilen ook wel oké zal zijn?
Wel ervaring met onze roborock robot stofzuiger, daarvan is het dweilen niet heel indrukwekkend.
Je bedoelt onderstaande? Thanks voor de tip, ga ik mee onderzoeken!
Yes die inderdaad. Ik kan niet meteen iets zeggen over het dweilen maar stofzuigen is zeker dik oké die lampjes helpen ook echt.
Hiervoor hadden we een philips speedpro (vorige generatie), ook het goedkoopste model. 5 jaar echt heel goed mee geweest, nu is de batterij versleten. Met de nieuwe modellen, is de batterij los te koppelen dus kan je die makkelijk vervangen!
Das idd wel handig van de batterij. Dweilen is ook wel belangrijk dus ga ik even uitzoeken of die functie ook goed is.