Tech-savvy interieurtips

Binnenkort trek ik in een nieuw appartement en dus ben ik volop bezig met het (nadenken over) de inrichting ervan.

Een bevriende Computer Club luisteraar wees mij erop dat het slim is om een wat hoger bed en zetel te kiezen, zodat de robotstofzuiger gemakkelijk onder deze zaken door kan en je alvast vaarwel kan zeggen tegen stof op deze plaatsen. Dat vond ik een erg leuke tip.

Ongetwijfeld zijn er soortgelijke tips waar ik nu totaal niet aan denk, maar die eveneens zeer nuttig zijn. Zijn er bijvoorbeeld tech tools waarmee je wat kan spelen met inrichting en kleuren? Kan je Tweakers-gewijs ergens meubels vergelijken? Zijn er keukentoestellen met een tech kantje die echt een meerwaarde zijn? Etc…

1 like

ivm de robotstofzuiger, zoek al een centrale plek om hem te zetten. zeker als je uw huis wil verdelen in zones.
ook denken aan de tafelpoten, stoelpoten en eigenlijk bij alles wat op de grond staat zien dat het ding door kan :wink:

1 like

Thanks, goeie aanvulling!

Om beter te slapen en stof te vermijden is die op de slaapkamer bij ons een stofzuiger én een dweiler. Ideol.

Wel, ik was aangenaam van de Samsung washer met wifi.
Naast het vervelende jingle op het einde komt er nu ook een waarschuwing op Samsung tv dat de was klaar is. En idem op Home Assistant waar er ook een integratie bestaat voor Samsung Smart Things.

1 like