Meta zei dat Threads ook ActivityPub zal ondersteunen, waardoor het net als Mastodon deel zal uitmaken van de ‘fediverse’. Zuck lijkt het wel degelijk nog te menen ook:
Nu het over ActivityPub gaat. Matt van Automattic laat weten dat integratie van Tumblr ook nog steeds het plan is:
Geeft wel toe dat Wordpress x ActivityPub nog klein is.
Flipboard gaat er alleszins voor. Ze zijn o.a. een podcast erover begonnen: Dot Social.
Benieuwd naar de lancering van Threads morgen!
Threads is inderdaad live in Europa, drop gerust jullie accounts hier!
Het verdeelt de Fediverse nu al (Fedipact). Interesting times ahead…
Iemand een idee of de verification tussen threads en Mastodon al werkt in europa? How to verify your Threads profile on Mastodon | TechRadar
is threads niet een doodgeboren kindje in eu … daar de vs al lang op sterven ligt…
Ik hoop het ik krijg het nu al op mijn heupen hoe hard Meta het door mijn strot probeert te rammen op insta:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik ben altijd een passieve Twitteraar geweest, en sinds het door nonkel Elon overgenomen is gebruik ik het nog minder. Heb ook Mastodon, maar het lukt me niet om dat met enige regelmaat te bezoeken… zulke soort Socials zijn volgens mij pas nuttig/leuk als je ze echt vaak gebruikt en minder voor de occasionele gebruiker:)