Op termijn droomt Wero ook van een formule ‘koop nu, betaal later’, waarmee je een online aankoop pas betaalt als een pakje effectief thuis geleverd is.
Geen idee. Ik activeer de Wero pas. Maar ik denk dat Payconiq en Wero in twee richtingen compatibel is. Of zo zou ik toch hopen dat de ze hun overgang gemodelleerd hebben.
Als ik in de Belfius app een QR code maak om mobiel te ontvangen, dan staat er Wero onder en “Compatibel met payconiq” (screenshot van een QR code om geld te ontvangen is uitgeschakeld door de app, anders deelde ik die graag met jullie )
Welke problemen heb je juist? Ik zit ook bij ING en geen issues. Ik heb in de payconiq apps 2 opties: payconiq (ing account gelinkt) of ING. Als ik dat laatste kies, ga ik naar de ING app en werk ik de betaling daar af. Dat zijn naar mijn gevoel meer en langere stappen dus ik gebruik altijd de payconiq optie in de payconiq app zelf.
Ik gebruik de twee: Belfius app en Payconiq.
Om de simpele reden dat ik de kaarten- en drankjetonsverkoop voor onze toneelvereniging doe tijdens onze voorstellingen, en we soms tegen de dagelijkse ontvangst-limiet aanlopen (500€ per dag als ik mij niet vergis).
Dus als de limiet van payconiq bereikt is, schakel ik over naar de Belfius app en kunnen we toch nog verder ontvangen.
Ik heb al meermaals voorgehad dat ik naar de Payconiq helpdesk heb moeten bellen omdat de koppeling met ING fouten gaf tijdens transacties.
Ik kon die koppeling toen dan niet zelf verwijderen waardoor ze mijn Payconiq account moesten wissen en opnieuw aanmaken. Ik denk dat dit al 3 keer gebeurd is.
Op dit moment krijg ik terug regelmatig foutmeldingen over de connectie met ING als ik betalingen wil uitvoeren, dus ik zal dit opnieuw moeten fixen. Alleen lukt het niet om via de ING app te authorizen waardoor ik die app moet wissen, dan moet authorizen via ING online banking en dan terug de ING app moet installeren (tenzij dit proces onlangs nog gefixt is).