Met de nieuwste shitshow bij Adobe waar je blijkbaar een pak rechten op je werk in de applicaties afgeeft om hun AI’s te trainen zie ik overal threads, draadjes,… opduiken over alternatieven.
Mijn Adobe licentie loopt ook ten einde volgende maand, dus ik ben super benieuwd wat jullie hier gaan doen.
Ik ben geen professionele gebruiker dus ik wil zeker geen statement maken als zouden deze even goed / efficiënt/ makkelijk in gebruik / … zijn.
Ze volstaan voor mijn gebruik.
Je moet wel bereid zijn om leertijd te betalen maar vermoed dat dat bij Adobe suite ook zo is.
Ditch Adobe🙋♂️
Hier grijp ik meestal naar Pixelmator als gebruiksvriendelijk Photoshop alternatief. Ik mis enkel wat features zoals Content-Aware Fill…
Als Indesign alternatief ben in wel tevreden met Affinity Publisher voor mijn basic needs. Affinity heeft met Photo en Designer ook een photoshop en illustrator alternatief dus die komen wel goed in de buurt…
Tgoh, De eerste keer Photoshop zovele jaren terug zal ook niet zo intuitief geweest zijn denk ik. Het is weer een nieuw systeem leren maar tot nu toe ben ik wel psyched. Voelt supersmooth, waar PS tegenwoordig vaak traag en log aanvoelde.