👋 Wie zoekt een nieuwe collega?

UPDATE: ik heb iets gevonden! maar altijd welkom om in mijn DM’s te sliden.

Hi allen,

Ik zoek stilaan een nieuwe uitdaging.
Binnen mijn eigen netwerk zie ik niet meteen interessante zaken.
Dus ik dacht misschien wel bij mijn computer club vrienden?

Ik ben:
Medior frontend developer (voornamelijk React)

Ik zoek:
Leuke frontend rol (JS,TS, React, …)
met mogelijkheid om door te groeien naar Fullstack (idealiter ook binnen JS,TS,Node, maar ik sta open voor andere zaken).
Leuk team
Flexibiliteit naar thuiswerk toe

Indien iemand denkt, hmm dat klinkt als mijn nieuwe collega?
Laat zeker iets weten!

(@admins als het niet gepast is, verwijder gerust, niet geschoten is altijd mis!)

5 likes

Bedrijven die vacatures posten houden we af. An sich niks tegen echte CC-fans met bedrijven/vacatures, maar vrees dat hek snel van de dam is.

Andere richting lijkt me authentiek.

Misschien maak ik er een dedicated thread van?

Enkel voor mensen die hun profiel willen delen dus :kissing_heart:

5 likes

Iets voor jou? Weet niet of je Angular ervaring hebt?

Bij mijn werkgever zoeken ze altijd consultants, je mag me gerust een DM sturen

De CC familie is natuurlijk een mooie visvijver voor recruiters. Valt iets mee te verdienen ongetwijfeld ;-). Maar een interne job board lijkt me wel een toegevoegde waarde. Zelf vacatures delen die interessant kunnen zijn voor de community of jezelf in de etalage zetten. Moet kunnen!

2 likes

Ik werk bij het grootste ethical hacking platform van Europe, Intigriti waar 90k hackers opzitten om web based of mobile apps van klanten zoals revolut, microsoft, visma… veiliger te maken. Ons team is sterk aan het uitbreiden :hugs:

1 like

En hoe werkt dit dan praktisch?
Want als ik het goed begrepen heb, is dat toch op bounty basis? Of kan je daar ook in dienst gaan als werknemer?
White hat hacking heeft me altijd wel geïntrigeerd, niet dat ik er veel talent voor heb want in de owasp juice shop ben ik niet echt ver geraakt :blush:

@kimbo je moet een account aanmaken op intigriti platform en dan kan je op publieke bug bounty programma’s beginnen hacken op de assets in scope. Als je de eerste bent die iets vindt, bv xss of sql injection, dan dien je een rapport in. Afhankelijk van de CVSS score krijg je dan een bounty uitbetaald. Die kan liggen tussen 0-300€ voor low submissies en bv 120k voor exceptionals. Hoe meer reputation points je hebt, aka hoe meer valid submissies je instuurt zowel op bug bounty programs als VDP’s, hoe hoger de kans dat je ook een invite krijgt voor private programs. Hierop zijn de bounties een stuk hoger en krijg je ook admin credentials zodat je kan zoeken naar broken user access control of cross tenant vulnerabilities.

Het triage team valideert alle rapporten en kijkt of jouw vulnerability een dupe is en/of valid. Als researcher (zo noemen we ze omdat dat less scary is dan een ethical hacker) ben je ook beschermd zodat bedrijven je niet kunnen aanklagen. Je mag wel enkel hacken op domeinen in scope (kunnen ook wildcards zijn), en je moet je houden aan de rules of engagement (bv max 5 requests / sec).

1 like

Intigriti is een heel goed bug bounty platform, als klant krijg je heel goede submissies en als researched is het een goede manier om wat zaken te leren, rond te kijken in echte web applicaties.
Als werkgever kan ik er niks over zeggen

1 like

Hi Quinten!

Bij Bothrs komen we altijd graag in contact met getalenteerde engineers. Jouw profiel als Medior Frontend Developer spreekt ons zeker aan en ik denk dat er een match zou zijn met onze bedrijfscultuur!

De vacature voor Full stack developer kan je hier lezen. Mail me gerust om een eerste kennismakingscall in te plannen (tine@bothrs.com). Dan vertel ik je graag nog meer over Bothrs en de mogelijkheden die we hebben.

Groetjes,
Tine

2 likes