Er zijn maar enkele channels die ik op wekelijkse basis volg:
Andy Stapleton: Een PhD’er die praat over wat er zich allemaal afspeelt binnen de academische wereld, algemene tips geeft en sinds de AI hype ook wat AI applicaties uitprobeert.
Manu Martin zijn kanaal aangaande tips, tricks en reviews over padel. Zeer niche uiteraard, maar een van mijn grootste interesses
Struthless: Over het leven, productiviteit, beste versie van jezelf etc. Niet op de dromerige, overroepen, high in the shy manier, maar in mijn ogen met een authentieke en creatieve insteek, zeer down to earth met daarbij wat humor.
https://youtube.com/@BeersBars Twee Amerikanen die op een zeer wholesome manier luisteren naar (voornamelijk) Hip Hop en bass oriented muziek. Maar bijvoorbeeld ook zwaar onder de indruk zijn door maestro Stromae. En ondertussen drinken ze (vaak Belgische) biertjes!
Ik ben leerkracht biologie 3de graad, mede-auteur van de nieuwe reeks “Focus Biologie” van uitgeverij Pelkmans.
Ik ben al even bezig met gratis educatieve biologische/chemische video’s te maken om in te gaan tegen de dure bijlessen en coachingsopties die vaak vele duizenden euro’s kosten en dus niet voor iedereen even toegankelijk zijn.
De laatste 2 jaar probeer ik via reddit mijn doelpubliek te bereiken. Ken je iemand die hier baat bij zou hebben stuur dan zeker de link door.
Met duidelijke en kwalitatieve video’s doorloop ik een groot aantal biologische en chemische thema’s.
Al de vragen van de toelatingsexamens van ARTS en TANDARTS en DIERENARTS van 2018 tot 2023 zijn volledig uitgewerkt met een duidelijke methode hoe je tot de oplossing komt.
Een overzicht van al de lessen en toelatingsexamenvragen:
Executable research paper, dat de grenzen van C opzoekt om een stuk tekst te schrijven dat strikt gezien gecompileerd kan worden
Uppestcase and lowestcase: als upper en lower case bestaan, bestaan dan ook uppest en lowest case? Tom traint hier een AI netwerk om te voorspellen hoe dat eruit zou kunnen zien.
AnastasiInTech: voornamelijk over chips maar ook over andere facetten in tech. Haar Oost Europees accent neem ik er graag bij, ze vertelt heel gestructureerd en gaat in detail. Ik ben fan