YouTuber Retro Recipes koopt Commodore (het merk)

Ik moet de specifics nog bekijken, maar super mellow voiced Retro Recipes / Perifractic / Christian Simpson, die ik al een paar jaar volg, kocht effectief het merk Commodore in de hoop de legacy te bewaren, bewaken en verder te zetten!

Aan boord komen een aantal stevige Commodore-rotten… Commorotten? als shareholders en/of adviseurs. Lead engineers, project manager van de VIC20, tech support agents, VP & managing director, …

en met wat drum roll: Thomas Middleditch, aka Richard Hendrickx, CEO of Pied Piper, als investeerder en poster celeb!

Ik ben zelf geboren in een huis met een C64 (1983) en de C64 waren mijn/onze eerste computerlessen in het lager, special place in my heart. Recent nog een kleine collectie 64s en 128s geschonken aan Nerdlab.

Enfin, quite excited!

6 likes

Fancy! Mijn vader heeft ook nog een C64 op zolder liggen :smiley:

1 like

Ik heb mijn Amiga 500+ nog steeds liggen. Inclusief kleurenmonitor, 52MB harddisk en 8MB geheugen uitbreiding. En natuurlijk een paar honderd floppies met games (volstrekt legaal)

3 likes

Vraag waarmee ik Smollie overviel in de podcast daarnet: welk merk zouden wij moeten kopen? :eyes:

1 like

Ik denk aan

• Casio
  • WinAmp
  • Tandy
  • Atari
  • Psion
  • INITECH
  • Mutiny <3

Of LanScape. Voor véél geld.

2 likes

3 likes