Zou graag een zit-sta bureau kopen. Iemand ervaring met deze van IKEA?
Is ie bvb stevig?
Zou graag een zit-sta bureau kopen. Iemand ervaring met deze van IKEA?
Is ie bvb stevig?
Geen ervaring mee, maar mss kan deze topic wat helpen?
Tiens, doen ze geen Bekant zit/sta meer?
Verschillende staan, tot in de garage, zeer tevreden.
Werkblad is niet van superkwaliteit, but then again goedkoop en relatief snel te vervangen.
Ik heb onlangs zo een Mittzon aangeschaft, inclusief extra module om kabels weg te werken en een Koppla stekkerblok in te plaatsen.
Ik ben voor de Walnoot/zwarte variant gegaan. Minpuntje dat ik ondervonden heb is dat er in België geen zwarte Koppla stekkerdozen meer beschikbaar zijn. Zelfs in de buurlanden zijn deze vrijwel niet meer voorradig en je kan vanuit het buitenland niet laten leveren in België.
Ik ben dus met mijn lief op weekend geweest naar Düsseldorf en ondertussen achter zo een zwarte Koppla geweest .
Daarnaast ben ik wel tevreden over mijn Mittzon (160x80). De kwaliteit is goed, zeker gezien de prijs die je ervoor betaalt. Je kan indien nodig het blad later zelf vervangen door hout van betere kwaliteit.
Het mechanisme om de positie van het bureau aan te passen werkt ook zeer goed.
Ik heb intussen deze gekocht (ik had begin dit jaar gereageerd op de andere thread): FLEXISPOT E6 Premium Electric Height-Adjustable Desk, 3-Way Telescope, Memory Control, Integrated Anti-Collision System, Stable & Heavy Duty (Grey) : Amazon.de: Home & Kitchen
Heel tevreden van. Ik gebruik hem nu met een blad van 140cm op 70cm.
Super stevig, snel, hoog, laag, memory, usb poort ingebouwd.
Prijs is niet super duur, maar shipping vanuit Duitsland is wel €100+
Maar nog steeds een aanrader!