Lijkt mij SUPER cool. Veel uiteenlopende skills hier, ik zie het zeker zitten om de mijne in te zetten en te delen. Soort “hackathon”, lijkt mij heel nice!
Zolang ik voor dit zomerkampje niet moet inschrijven op een hopeloos verouderd systeem, I’m in! (en als ik niet op vakantie ben )
Heel toevallig had ik het nog niet zo lang geleden met iemand over een soortgelijk idee. Nog te weinig research gedaan om op te merken dat het al bestond.
Ik wil altijd wel helpen… we kunnen op de BBQ al even kijken idd.
Heb ietwat ervaring met computer club software bouwen uit de tijd van computerworld… waar ik geen afbreuk aan wil doen, maar, mss moeten we, als je hier echt iets van wil maken toch iets professioneler te werk gaan
En met professioneel bedoel ik: mss toch maar iets het ietwat te beheren en te managen, ook al zal het full force founder mode zijn, de oudere ervaren developer in mij zegt dat ietwat process toch wel handig is, zeker als je met meer dan drie bent.
Maar op de BBQ kan je al eens beginnen over de taal en omgeving waar je dat in gaat doen. Mss is het daarna al , en zoniet al zeker avondvullend
Mss moeten we wel een echte programmeertaal gebruiken ipv die scripttaaltjes die hip zijn
(even het vuur aanwakkeren voor een discussie op de BBQ)
Maar los daarvan, ik ben het idee zelf genegen en was iets in die richting aan 't denken, dus als er zijn die echt daar willen in verder gaan, dan graag. Denk wel dat het dan meer dan een zomerproject wordt @Freddy … en ik weet niet of dat je bedoeling was?
Zoals hier al vermeld, doe ik dit al een beetje met mijn grootouders.
Ze hebben een Google Nest Hub, waaraan een paar Google Photos albums gekoppeld zijn. Oa het Whatsapp mapje op hun Smartphone wordt gesyncd in Google Photos, waardoor magischerwijs (hun woorden), alle recente foto’s ook op hun kadertje komt.
Dus “iedereen” die hen foto’s stuurt, komen op hun kadertje.
Moeilijk om dit fotokader gedeelte eenvoudiger te maken denk ik.
Aan allen, gaan jullie/we morgen hier toch eens kijken hoe/wie/wat ziet zitten? Je moet over iets praten tijdens de BBQ? Ik stel voor dat al wie wil praten daarover gebruikt maakt van een secret handshake, bvb eet zijn worst van achter naar voor op?