(#344) Wat zijn jouw mooiste AI-creaties?

Deze week gaat het over een Europese concurrent voor Midjourney en DALL-E.

Deel jouw mooiste AI-creaties! :paintbrush:

• Mag serieus/professioneel. Mag onnozel.
  • Diegene met de meeste likes/reacties krijgt een t-shirt :floppy_disk:

Hier is de ‘aap op eenwieler’ die ik HELEMAAL LIVE TIJDENS DE PODCAST heb gemaakt.

7 likes

Ik ben persoonlijk wel trots op mijn twee creaties voor de covers van mijn PhD thesis en die van een collega.

21 likes

• Alsook het logo voor m’n server die ik gebruik om apps en sites te self-hosten:

14 likes

Ik wil toch wel enkele tutorials van jullie, wow zo cool! Bij mij komt er enkel bagger uit…

3 likes

Het logo voor onze nieuwste musical-productie (speelt zich af op een vliegveld en is getiteld “Happy Holidays”)

4 likes

Logo voor een app idee, met naam die wat lijkt op een pinguin.

7 likes

Ik heb ChatGPT eens gevraagd om, op basis van de gehele historiek van gesprekken die ik al ermee gehad heb, een tekening te maken van hoe het denkt dat mijn leven eruit ziet. Was vrij confronterend :smile:

7 likes

Er is een nieuwe koffiemachine op het werk. Collega vroeg me om ons logo want we kunnen het personaliseren. Say no more! (Gedichtje van ChatGPT op basis van onze huisstijl/dnatekst

(Heb ik afgewisseld met wat leuke sfeerbeelden)

6 likes

Nvdr ik had ‘ontdek en bek’ nog kunnen tweaken naar een rijmwoord op ‘mond’ of ‘mok’, maar dan ging het poëtisch contrast een pak minder zijn, en veel wolliger worden :sweat_smile:

In augustus 2023 startte ik een Instagram-account over een niet-bestaand Italiaans automerk dat eind jaren ‘80 failliet zou zijn gegaan. Met 533 volgers bepaald geen virale hit, maar toch bleef ik hopen. En de DM’s bewezen het: 533 mensen vroegen zich oprecht af waarom ze nog nooit van dit ‘historische’ merk hadden gehoord. :smile:

Gemaakt met Stablediffusion en ChatGPT, gezien ik nog alle prompts heb zou ik eens moeten checken hoe ver we anno 2025 staan (if I only had time)

12 likes

Een zomerherinnering waar helaas geen foto’s van waren omdat het nogal dringend was. Uiteindelijk dankzij Flux toch in het vakantiealbum beland.

2 likes

Heel tof idee. Zelf ook eens gedaan, is echt wel accuraat

Edit: we kunnen er mss een aparte thread van maken waarbij iedereen dezelfde prompt ingeeft? Heb het bij paar vrienden gedaan, coole resultaten. Of is dit een retarded idee? :slight_smile:

2 likes

Tijdje terug in 2022, tijdens een kortstondige Midjourney-verslaving specializeerde ik me in AI-hallucinaties van Star Wars Stormtroopers. De best-of zette ik in dit tumblr blogje:

6 likes

Fictieve animal rights campagne ‘Who will save us’ om wat te experimenteren met Midjourney. Ondertussen al van 2023.

De volledige serie kan je hier bekijken:

4 likes

Uitprobeersel met Midjourney. What if… smartphones and social media existed throughout time.

Volledige serie: Viral selfies in history - Junior D'haese

5 likes

Allez, nog eentje. → Hoe zouden artiesten die reeds gestorven zijn er nu uitzien. Gratis: Freddie Mercury. Heb een volledige serie ‘Forever 27’ maar die staat voorlopig niet online.

3 likes