Ik heb ChatGPT eens gevraagd om, op basis van de gehele historiek van gesprekken die ik al ermee gehad heb, een tekening te maken van hoe het denkt dat mijn leven eruit ziet. Was vrij confronterend
Er is een nieuwe koffiemachine op het werk. Collega vroeg me om ons logo want we kunnen het personaliseren. Say no more! (Gedichtje van ChatGPT op basis van onze huisstijl/dnatekst
Nvdr ik had âontdek en bekâ nog kunnen tweaken naar een rijmwoord op âmondâ of âmokâ, maar dan ging het poĂŤtisch contrast een pak minder zijn, en veel wolliger worden
In augustus 2023 startte ik een Instagram-account over een niet-bestaand Italiaans automerk dat eind jaren â80 failliet zou zijn gegaan. Met 533 volgers bepaald geen virale hit, maar toch bleef ik hopen. En de DMâs bewezen het: 533 mensen vroegen zich oprecht af waarom ze nog nooit van dit âhistorischeâ merk hadden gehoord.
Gemaakt met Stablediffusion en ChatGPT, gezien ik nog alle prompts heb zou ik eens moeten checken hoe ver we anno 2025 staan (if I only had time)
Heel tof idee. Zelf ook eens gedaan, is echt wel accuraat
Edit: we kunnen er mss een aparte thread van maken waarbij iedereen dezelfde prompt ingeeft? Heb het bij paar vrienden gedaan, coole resultaten. Of is dit een retarded idee?
Tijdje terug in 2022, tijdens een kortstondige Midjourney-verslaving specializeerde ik me in AI-hallucinaties van Star Wars Stormtroopers. De best-of zette ik in dit tumblr blogje:
Allez, nog eentje. â Hoe zouden artiesten die reeds gestorven zijn er nu uitzien. Gratis: Freddie Mercury. Heb een volledige serie âForever 27â maar die staat voorlopig niet online.