šŸ–¼ļø Jouw "Life visualisation" volgens ChatGTP

In de topic (#344) Wat zijn jouw mooiste AI-creaties? had @Gaetan een heel coole idee:

Ik heb ChatGPT eens gevraagd om, op basis van de gehele historiek van gesprekken die ik al ermee gehad heb, een tekening te maken van hoe het denkt dat mijn leven eruit ziet. Was vrij confronterend :smile:

Ik heb dit eens voor mezelf gedaan met volgende prompt:

Based on what you know of me from our past conversations, try to generate an image on how my life looks like. The generated image should be a sharp, high-definition cartoon-style image

Het resultaat:

Ziet er heel accuraat uit :slight_smile: !

Wat zijn jullie ā€œLife visualisationsā€ volgens ChatGTP?

6 likes

Ik had het ook meteen geprobeerd en chatGPT liet weten dat ik memory niet aan had staan dus daardoor niets over mij wist.

3 likes

Bij mij zijn er 2 mogelijk heden.

1. Realistic Cartoon Version (Assuming a general modern, chill lifestyle):

1. Fantasy/Dream Cartoon Version:

1 like

ā€œLife as a Coderā€ volgens ChatGPT

Volgens Le Chat (Mistral) zie ik er net ietsje anders uit:

Wellicht omdat ik niet overal dezelfde vragen stel :wink:

4 likes

De mijne van Mistral :sweat_smile:

2 likes

Iets zegt mij dat le chat op meisjes valt :wink:

Josvanbrugge? @Josvangent

1 like

Off topic. Maar is Mistral goed? Nu betaal ik voor Claude, vooral voor code gerelateerde zaken. Is Mistral even goed? Dan kies ik liever voor :eu:

2 likes

Ik heb de indruk dat ze allemaal wel vergelijkbaar zijn. Ik heb bij geen enkele een betalend account, en naar mijn aanvoelen zijn de antwoorden doorgaans even goed (of slecht).
In VSCode voor het werk gebruik ik GitHub Copilot of sinds vorige week Gemini.
Voor mijn hobby-projecten heb ik Windsurf gebruikt (tijdens de gratis proefperiode met alle toeters en bellen) maar die laat de laatste tijd precies serieus wat steken vallen en kan in de gratis versie ook niet meer rechtstreeks in je code aanpassen, wat de andere twee wel kunnen.

Niet wat ik verwacht had maar zeker tevreden mee :smiley:

1 like

Heet je lief ā€˜Lizeā€™? (If not: Moet ze zich zorgen maken? :sweat_smile:)
En ook: gokje naar ā€˜Giantā€™ als merk van je fiets? (Of Sworkx :money_mouth_face:)

Mā€™n vriendin heet idd Lize en mā€™n fiets is een Canyon :smiley:

1 like

Heb je hiervoor chat gtp gebruikt? Ziet er veel beter uit dan wat ik terug krijg

Idd ChatGPT (en dus indirect DallE). Geen idee waarom er zo een verschil kwaliteit is, ik heb wel de betalende versie?

Ik kan niet vergelijken. Ik gebruik uit principe enkel Mistral :eu:
Maar betaal ook wel niet. Gebruik het niet genoeg daarvoor.

Aaaah vandaar ik heeltijd in Windsurf moet zeggen. ā€˜en doe nu maarā€™ :rofl:

In Windsurf heb je nu de optie om in Cascade (sidebar) te kiezen tussen write/chat.

Standaard staat die op Chat, dan genereert hij code, maar maakt geen aanpassingen in je files.
Bij Write kan hij dat wel. Moet je alsnog accepteren.

1 like

Als je Pro hebt, anders kan je alleen chatten.
En standaard staat hij niet op het gratis model.

Not bad, wel wat gespierder dan in het echt en ik hou van Marketing maar nu ook niet zo erg dat ik schilderijen met data heb hangen in mijn huis :joy:

7 likes

Zou wel leuk zijn, mocht je naast het Wintercircus in Gent echt kunnen zeilen :sunglasses: Maf is wel dat ons kantoor effectief zo een ramen tot op de grond heeft en dat ik daar wel eens naar de stad sta te kijken - maar dan niet met mijn VR-bril opā€¦

3 likes