Hoi - graag had ik jullie advies voor een goeie koptelefoon voor de kids tijdens een vliegreis.
draadloos mag maar best ook best MET 3,5mm jack aansluiting zou ik denken? ==> dit om te kunnen kijken/luisteren naar het entertainment systeem op het vliegtuig?
Active noise cancelling is een welgekomen optie, maar geen must.
Microfoon niet nodig
Iemand ervaring met degelijke koptelefoons met een hoge prijs/kwaliteit verhouding?
Geen ervaring met de gelinkte adapter, maar mijn recente ervaring leert mij dat dit steeds minder van toepassing is.
Wel ervaring met andere bluetooth adapters voor mijn oude niet smart tv. Werkte prima!
De meeste draadloze koptelefoons hebben aansluiting voor een kabeltje dus dat moet wel lukken. (Dubbel check wel even)
Zelf zou ik zeker voor draadloos gaan, naar de toekomst toe mét extra check voor bedrade aansluiting.
Dit combineren met een simpel vliegtuig adapter (indien dit nodig is krijg je dat meestal op het vliegtuig zelf).
De thread die Stefaan deelt lijkt mij inderdaad interessant!
Kan niet zo goed inschatten welke koptelefoons goed zijn voor de kleinere hoofden van kinderen. Misschien eens gaan pasen bij coolblue/mediamarkt?
Als je deze in het roze wil heb ik er eentje in de aanbieding (2 vliegreizen oud, wel zonder kabel moet ik opmerken (ik ben graag gestandardiseerd in kabels )
Entertainment systeem op de vlieger is leuk maar nooit net niet die juiste filmpjes, de tablet is veel leuker (plex, disney,netflix offline mode) …
Bedankt voor de tip - hebben hier ook twee POGS (zonder NC), maar na 4 autotrips beginnen ze precies problemen te hebben met geluid via kabel … ook draadloze connectie tussen verschillende toestellen werkt moeizamer (om te connecten).
Op school gebruiken we deze ook! De kabels zijn apart te verkrijgen. Dus handig als deze kapot gaan. Onverwoestbaar! Na menig discussies en getrek leven ze nog steeds
Idem, zeer tevreden van. Je mag er alleen niet te bruusk mee omspringen heb ik gehoord. BIj ons zijn die enkel en alleen voor vluchten en luchthavens op dit moment en daar is de optie om 2 hoofdtelefoons aan elkaar te koppelen en dan aan 1 tablet wel ideaal.