Desk Setup

Ik wil mijn home office bureau wat cleaner maken en was eens benieuwd naar jullie tips, must buys, gadgets… Om je bureau clean en efficient te houden.

Voor zover heb ik al:

• Kabelgoot onder bureau
  • Kabelsleeve om alles samen te houden
  • Westcott snijmat
  • Phone stand
  • Klein bakje om alle stylo’s etc in bij te houden
  • Ladekastje voor mappen
  • Plantjes

Maar ik ben vooral nog opzoek naar de ultieme tip voor een “monitor riser” waar ik ook een klein ladetje in heb om losse bladeren die ik momenteel aan het behandelen ben in bij te houden. Of een totaal andere oplossing voor rondslingerende papieren die ik nog niet direct kan archiveren.

Alsook de muur voor mij is nog maagdelijk wit (ofja Venetian White) dus als daar tips voor zijn

1 like

Een draadloos toetsenbord/muis en een draadloze telefoonlader hebben voor het uitzicht van mijn werkplek al een heel verschil gemaakt. De stapels boeken rondom blijven vooralsnog liggen…

1 like

Ter inspiratie

1 like

Dit is mijn muur achter m’n computer scherm:
Enkele Displates

En natuurlijk een McLaren… :smile:

1 like

Was deze al tegengekomen in mijn Youtube rabbit hole :sweat_smile:

Wat op youtube ook vaak naar voor komt is Balolo, iemand daar ervaring mee? Lijkt me nogal duur en gewoon goeie marketing…

1 like

Geen ervaring met monitor risers, maar een monitor arm klem is ook een goede investering voor een desk setup. De desk ziet er dan cleaner uit, omdat er geen monitor voet veel plaats inneemt. Je scherm moet wel een VESA mount ondersteunen…

Aan de muur hangen hier wat artwork mugshots van sprookjes: 1, 2, 3, 4 die ik ooit bij society6 besteld had. De disassembled apple artworks zijn ook vaak leuk.

Wel blij met mijn kleine retro jungle :seedling:

Naast CC-poster ook een genummerde print van Susan Kare :floppy_disk:

6 likes

Tip voor de witte muur: https://www.negenduust.com/shop/?product_cat=interieur :sunglasses:

Ik heb een standje uit Ikea voor mijn monitor, en eronder kan ik mijn notitieboekjes e.d. kwijt, dus ook gewonnen ruimte.

Ik heb hier enkele Balolo producten gebruikt in mijn desk setup en ben er wel tevreden over. Vooral de modulaire opbouw vind ik wel een plus, al is het geen goedkoop merk. Ik ben wel tevreden over de kwaliteit van de producten, ze voelen heel stevig aan.

Dit is een foto van enkele maanden geleden, ondertussen ligt er al een mooi tapijt onder :laughing:.

5 likes

Ben uiteindelijk voor een monitor riser gegaan van Oakywood met 2 kleine lades om mijn losse papieren in te verzamelen.
Nu merk ik wel dat het scherm nogal hoog staat, ik kan het scherm zelf niet verstellen in hoogte, en is ook nog eentje van in mijn studenten tijd. Zal mij dus nog eens moeten verdiepen in dit topic: 🖥️ Op zoek naar een gaming/werk-monitor

Prijzig als je het mij vraagt voor een… plank. Of zie ik het wat kort door de bocht? :stuck_out_tongue:

Is zeker niet goedkoop, maar mijn desk ziet er wel een heel stuk cleaner uit. En mijn vriendin klaagt niet meer over de losse papieren.
Dus dat is me al heel veel waard.

Misschien had ik inderdaad zelf wat in elkaar kunnen knutselen. Maar het ging me vooral om de lades en uit vorige DIY projecten weet ik dat die moeilijk zijn om goed uit te voeren.

ELLOVEN monitorstandaard met lade, wit - IKEA België dit zou het ook doen, nee?:sweat_smile:

1 like

En als je naar Breda (of een andere Ikea in Nederland) rijdt dan is hij nog 2 euri goedkoper :wink:

3 likes

Geen genummerde of gesigneerde print, maar vrij zeker een one-of-a-kind. Wat is een desk-setup nog zonder ieders favoriete editor?

5 likes

Ik verkies persoonlijk deze

2 likes