Vandaag interviewde ik Mitch De Geest over Citymesh en z’n plannen met Digi Belgium, en ik kijk zéér hard uit naar de Network Wars die in 2024 zullen losbarsten. Ik ben wel benieuwd hoeveel Vlamingen gaan overstappen naar die nieuwe provider, die als ik het zo hoor echt significant goedkoper zal zijn. Anderzijds lijkt de Vlaming ook zeer honkvast (anders zou Mobile Vikings een stuk groter zijn geworden dan het uiteindelijk is) en lijkt prijs niet echt een rol te spelen in hun keuze voor een provider. Wdyt?
competition
De conversie is zeer snel gegaan in landen in waar hun Roemeense (?) Partner gelanceerd heeft en in die landen was internet al veel goedkoper dan Telenet en Proximus.
Zelf al jaren klant van edpnet, ook al betaald mijn werkgever, aan 34.95. voor 100mbit.
(Wat voor mij voorlopig echt wel voldoende is)
Wij zijn al geswitched naar Citymesh (b2b variant)
Qua service kan het wel tellen! Geen ellenlange wachttijden
Onlangs pas voor het eerst gehoord van edpnet. Tevreden van dus? Geen problemen. Die hebben geen eigen netwerk als ik het juist heb?
Ik was vroeger abonnee bij mobile vikings (toen ik het als tiener en student zelf moest betalen). Nu telenet klant omdat bij mijn internet/tv abonnement mobiele telefonie inbegrepen zit.
Lange tijd naar Proximus gewild (omwille van de prijs) maar ze komen niet in onze straat. Deze week nog gecheckt en het prijsverschil voor een gelijkwaardig aanbod is toch wat minder dan in mijn herinnering (€10-€20 per maand).
Ook al overwogen om over te stappen maar voorlopig is Telenet de enige optie in onze straat en naast de prijs wel tevreden van de service.
(Ook een klein beetje schrik om over te stappen dat de kwaliteit significant naar beneden zou gaan, dat zou mijn vriendin niet appreciëren.)
Enige nadeel aan EDPNet is dat die momenteel door wat moeilijk vaarwater gaan. Ze hadden nochthans een goeie service. Zijn gekocht door Proximus toen ze bescherming hadden, maar, Proximus moet/gaat ze nu ook terug doorverkopen… dus het is wat afwachten wat dat gaat brengen. Zie onder andere ‘Misbruik van machtspositie door Proximus bij overname Edpnet’ | De Tijd en nog wel een heel reeks artikelen.
Ze zijn drie weken geleden gekocht door Citymesh!
Lap… ik ben al volledig niet meer mee
Mischien is orange een optie voor u. Ze werken via het netwerk van Telenet. Ik ben er zelf tevreden van.
[vreemd dat deze reactie naar Quiten onderaan komt te staan en niet bij Quiten zijn post ]
Thanks voor de tip! Ja idd ook al gemerkt, er staat rechts bovenaan wel een icoontje op wie je geantwoord hebt.
Weet wel niet wie Quiten is? Is die ook lid hier