Aangezien ze het mobiele netwerk van Proximus gebruiken, mag ik hopen dat ze ook op de fiberkabel van Proximus piggybacken.
Jawel, Digi wil niet afhankelijk zijn van de te dure wholesale-tarieven van Proximus/Fiberklaar, want daarmee kunnen ze geen prijzenslag voeren.
Er was een interessante De 7 extra podcast over Digi.
En ook Mobile Vikings volgt:
https://hln.be/mijn-gids/mobile-vikings-verdubbelt-data-in-alle-mobiele-abonnementen~a2b867658
ik zag de mail van de vikings ook net
vooral de kinders gaan daar blij mee zijn
De switch van Mobile Vikings naar DIGI ging mij (mijn werknemers krijgen allemaal een Mobile Vikings-abonnement) op jaarbasis een kleine 500 euro bespaard hebben, ik moet eens kijken hoeveel dat is nu Mobile Vikings de prijs net aangepast heeft en dan zien of het de moeite is of niet.
Hoor van meer dan één vriend die SIM-kaart hebben besteld dat respons (bevestigingsmail oid) voorlopig wegblijft. Overrompeling?
Bij poging opnieuw registreren wel melding “Account bestaat reeds”. Ook bij aanvraag paswoordreset lijkt geen mail binnen te komen.
Een bijkomende grote winst met Mobile Vikings is hun Viking Punten systeem. Het is al lang geleden dat ik ng eens met ‘echt’ geld betaald heb voor mijn abo.
Ik ben jarenlang Viking geweest en maakte ook gretig gebruik van de Vikingdeals om zo te besparen op factuur. Maar een jaar geleden overgestapt naar Yoin / Youfone omdat ik het prijsverschil ondanks de Vikingdeals niet meer kon rechtvaardigen. Of ik consumeer te weinig en had daardoor niet genoeg punten
Vanaf nu woensdag matcht Orange DIGI, btw: €5 voor mobiel abonnement 15Gb.
De prijs is niet aangepast, enkel de data x2
natuurlijk kan je de abo’s van de werknemers downgraden, zodat de data hetzelfde blijft en je dus minder betaald. Maar aangezien de werknemers allemaal ondertussen een sms gekregen hebben van MV ga je wel “iets” moeten communiceren dan
Ik was voor ik alleen ging wonen, heel lang bij MV maar heb die punten nooit echt gebruikt? Gaat dat automatisch? Is zo’n 6 jaar geleden, misschien bestond dat toen niet. Is dat het systeem waarbij je aankopen doet via MV link en dan punten krijgt? (Dat vergat ik altijd)
Jup. Je gebruikt eerst je punten en dan gaat het van uw rekening
Iemand al succesvol geswitcht naar digi? Ik heb de abonnementen van mijn kinderen opgegeven voor switch maar zie geen correcte tel nummers op contract staan (lijkt alsof nieuw nummer werd toegewezen). Na weekje nog geen Sims ontvangen. Zal daar wel druk zijn…
Update: nieuw nummer op contract is tijdelijk werknummer (dixit klantendienst). Sims ontvangen. Bericht verder wanneer geactiveerd.
Terzijde: 2 contacten met customer service heel positief (vriendelijk, to the point)
Ik moet eerst nog 6 maanden of zo punten opgebruiken van mobile vikings, daarna schakel ik misschien wel over. (Als de prijzen gelijkaardig blijven…)
Mijn broer krijg vandaag zijn simkaart in de bus!
Is het gelukt met dezelfde sim-kaart? Laat je ook weten of het bereik goed werkt?
Hier zonder problemen geactiveerd. Nog geen klachten gehad van mijn dochter over bereik of dergelijke. Wait and see. Wat me in elk geval meeviel was de professionaliteit van de klantendienst. Je zou verwachten ‘if you pay peanuts…’ maar dat was helemaal niet het geval.
Gegevens nieuwe DIGI klanten ongevraagd gepubliceerd in Witte Gids
Dit soort gedrag moet reactie krijgen.
Voor zij die zich de moeite willen besparen om zelf te schrijven
Mail aan publisher
info@fcrmedia.be
Beste,
Graag mijn gegevens van wittegids.be en uw andere platformen verwijderen. Ik gaf geen toestemming voor dit gebruik van mijn gegevens.
Dank
Mail aan digi (dpo):
privacy@digi-belgium.be
Beste,
U heeft onterecht mijn data ter beschikking gesteld van fcr media marketing services.
Ik geef hiervoor geen toestemming. Graag het nodige doen om deze gegevens terug te laten verwijderen.
Ik ben zeker dat de data via jullie is gedeeld omdat het intern gsm nummer (dat jullie aanmaken in kader van nummeroverdracht en ook wordt vermeld op mijn contract) geafficheerd staat op wittegids.be.
Dank