Dumbphone anno 2024

Daar draait S30+ op en daarvoor bestaat geen WhatsApp noch andere apps.

Als je een dumbphone wil waar WhatsApp op werkt, dan moet je in de richting van toestellen met bv. KaiOS kijken.

1 like

TIL: 3210 spreek ik al altijd uit als 32-10.
Had nog nooit stil gestaan dat hier afgeteld werd van 3 naar 0
 :exploding_head:

2 likes

same!

1 like

Ik was wel meer fan van de 3310 :yum:

1 like

3210 VS 3310:

Resolution: 5 lines :upside_down_face:

3-2-1-0? :exploding_head:

Voor mij was het ook de 3310 :v:t2:

4 likes

Een Light phone met net iets meer “onmisbare” functies om je Smartphone voorgoed op te bergen, but does it have Whatsapp?
Preorder nu blijkbaar aan 399$ ipv 799

2 likes

Dit soort threads zijn echt :top:

Al ben ik zelf niet op zoek, deze stond in Wired:

2 likes

Anders gewoon een oude Blackberry op de kop tikken. Kan je ook geen nieuwe apps op installeren

1 like

Net deze tegen gekomen, ziet er boeiend uit en ondersteund Whatsapp, bank apps,

2 likes

Iemand die app al geprobeerd?

Ik sta op de wachtlijst voor de iOS app.
Join via deze link and give me a bump :slight_smile:

Ik heb deze sinds gisterenavond (gratis) kunnen installeren op mijn OnePlus 9. Werkt verrassend goed moet ik toegeven, het blokkeren/limiteren gebeurt zonder fout en ook geen mogelijkheid om dit te omzeilen. Zowel de app als websites zijn niet beschikbaar. Ik vraag mij zelfs af wat de meerwaarde zou zijn om het toestel te kopen.

Enige nadeel/voordeel (afhankelijk hoe je het bekijkt): je kan zelf niet kiezen welke apps/sites wel of niet geblokkeerd kunnen worden. Zo krijg ik bv nog meldingen van LinkedIn maar als ik er op klik krijg ik onderstaand scherm te zien. Helaas ook geen mogelijkheid om een lijst van favoriete apps samen te stellen die standaard vanboven staan, dus moet je altijd typen/scrollen naar de app die je wilt openen (tenzij de app een melding heeft, dan staat deze vanboven in de lijst van je apps).

En kun je dan makkelijker terugkeren naar je normale gsm?

Ik had het nog niet gevonden en heb het zelf moeten opzoeken :sweat_smile:
Als je hier kijkt is het simpelweg de standaard startscherm app terug wijzigen naar de vorige. Lukt vrij eenvoudig heb ik dus net ontdekt :see_no_evil:

Ik gebruik dit nu sinds je dit gepost heb op mijn Samsung S24. Werkt bijzonder goed - juist is het zoeken naar apps soms wat laggy - maar sindsdien gebruik ik echt alleen mijn gsm nog voor snelle nuttige dingen! Merci voor de tip!

1 like

Heb het ook een week ofzo geprobeerd maar 't werd ook bij mij laggy na een tijdje.

Ook kun je via Brave nog naar alles surfen

Weet iemand niet laggy alternatieven?

(Pixel 7)

Hits me in my feelz.

6 likes

Damn deze is echt verleidelijk. Ik gebruik mijn apple watch enkel om te sporten maar dit is echt cool.
Jammer dat ik geen 4g apple watch heb

Hun Kickstarter voor de Balance Phone begint volgende week dus heb ik eens gevraagd wat de meerwaarde van de Phone is tov de app draaien op een Android.

The key difference is that our device is non-reversible, making it significantly more effective than the app. While the app can be sufficient for those with strong willpower, phone addiction is like any other addiction, and some individuals—ourselves included—require more radical solutions to see real change. The ability to revert back to distractions on the app can be a challenge for some.