Ik gebruik sinds enkele weken Olauncher (Android, gratis en ad-free). Het is even wennen maar wel blij met de keuze om het simpeler te maken. Dit in combinatie met meeste van de notifications “stil” te maken (lang duwen op een notification > stil).
Ik heb recent betaald voor Niagara launcher op mijn Pixel en het is echt een topper. Clutterfree, veel customization en een simpel distraction free homescreen. Te gebruiken over al je android toestellen. Aanrader!!!
Niagara Launcher fresh & clean homescreen for Android
Jepla, er is duidelijk een markt voor dumbphones. De ééne kickstarter na de andere.
Mudita gaat ook al even mee, paar kickstarters al gedaan. Niet al te veel vertrouwen in de longevity van hun producten en services.
Ik heb sinds begin augustus ook Niagara als launcher. Zeer tevreden van
Na 1 dag zitten ze al ruim over hun doel van 10K
Het is duidelijk dat er een markt voor is, de goedkoopste optie begint hier aan €279
Ik twijfel zelf nog om te bestellen!
Vrij lange levertermijn nog (januari 2025) en uiteindelijk doet het echt niet veel meer dan de app. Ook weinig duidelijkheid over de kwaliteit van het toestel zelf.
Lijkt me meer opportuun om een ouder model OnePlus of dergelijk te kopen en de app te installeren.
Ik zit ook in dubio Het grootste verschil voor mij zou zijn dat je het echt niet kunt uitschakelen. Bij het gebruik van de app kun je deze nog steeds afsluiten, waardoor je op de een of andere manier toch geneigd bent om het te omzeilen. Bij het toestel kan dat echt helemaal niet beweren ze, maar ik vraag me oprecht af hoe niet-omzeilbaar het dan effectief is.
Op de website staat gedocumenteerd hoe de app ook kan werken voor kinderen en dat ie dan niet verwijderbaar is zonder “toestemming van een ouder”. Ik ken niets van het toegangsbeheer op Android, maar lijkt me een optie als je het echt wil om iemand anders beheerder te maken? Dan is ie op gelijk welke Android niet verwijderbaar.
Weird, dan lijkt het toestel echt amper een meerwaarde ergens wil ik wachten op reviewers, anderzijds ook wel benieuwd om het zelf in mijn handen te hebben
Ik vraag me ook echt af waarom ze zoveel moeite doen om een proprietary device te maken en dat te moeten gaan onderhouden.
Lijkt me interessanter om die tijd in een iOS app te steken bijvoorbeeld.
Ik krijg deze constant “aangeboden” op insta!