Naar analogie met Muziek voor kinderen zonder smartphone vroeg ik me af of er ook tips zijn voor fotocamera’s voor kinderen zonder smartphone?
Idealiter met een ingebouwd printertje.
Naar analogie met Muziek voor kinderen zonder smartphone vroeg ik me af of er ook tips zijn voor fotocamera’s voor kinderen zonder smartphone?
Idealiter met een ingebouwd printertje.
Populair bij onze vriendengroep is https://www.campsnapphoto.com/
Geen printertje, en geen scherm. Maar leuk toestel met vleugje nostalgie.
Is wel leuk inderdaad! Maar zie dit eerder als speelgoed voor mezelf ![]()
Voor onze kleuter is het eerder zodat die zelf op vakantie foto’s kan nemen, en desgewenst printen. Ik had iets zoals Denver kindercamera in gedachten, maar was benieuwd naar ervaringen etc.
Zowel het koptelefoon- als muziektopic op CC hebben mij al heel goed geholpen, dus hoopte hier een gelijkaardige stroom aan ervaringen en inzichten te krijgen ![]()
Die van Vtech zijn best wel ok, je kan er een micro sd kaartje insteken voor meer opslag:
Het enige nadeel is dat het geen USB-C is en je dus weer micro usb kabels moet zoeken voor het opladen / verbinden met pc
Heb 2 dagen geleden die van Denver besteld. Ik ben geen fan van VTech, hopelijk is Denver beter ![]()
Het is alleszins met USB-C ![]()
Vele jaren geleden de Olympus Tough (TG-6; intussen is er ook TG-7) gekocht voor vakanties met kinderen. Waterdicht, valbestendig, redelijke foto’s (verwacht geen spiegelreflexkwaliteit) en ook video optie).
Qua kwaliteit van beeld en audio is een deftige smartphone wellicht beter, maar je hebt op alle gebied een veilig gevoel: geen dataverbinding, geen andere apps en kan tegen een ferme stoot. Gewoon zien dat het niet in een ravijn valt of naar de bodem van de zee zinkt.
Genoeg mensen hier op het forum die een schuif vol micro USB hebben waarschijnlijk