De open-ear lijkt mij handig om de mensen rondom mij nog goed te horen (lees: mijn vrouw) en ze lijken mij zeer comfortabel te zitten aagezien ze niet op de binnenkant van het oor duwen zoals alle andere earbuds.
Prima ervaring met de openrun van Schokz. Meeste mensen zijn verbaasd van geluidskwaliteit wanneer ze eerste keer boneconducting gebruiken. Maw zeer behoorlijk maar verwacht geen hifi sound.
Persoonlijk kan ik het ook zeer appreciëren dat het mijn oren niet irriteert na verloop van tijd.
Klopt, maar deze openfits zijn niet boneconducting.
Ik heb de Aftershokz Aeropex. Super blij mee, maar deze kan je niet gebruiken als je in een zetel of bed zit want dan zit die ring achteraan je hoofd vervelend.
heb voor mijn zoon zijn verjaardag (verder niet belangrijk :)) een boneconducting gekocht, wegens Apple airpod na 2 uur lopen soort van bonken in zijn hoofd + oorzweten, enfin ge snapt het: niet handig!
hij traint voor een maraton en is superenthousiast over zijn ‘boneconductors’
geen nadelen, verrassend goede sound en lange batterij, soms 4 a 6 uur lopen/wandelen/trainen
dus ja absolute aanrader voor 199€
gekocht bij Amazon.com.be want dat was de enige plaats waar geen wachttijd was (waren op moment van bestellen net uit)
wel oppassen dat ge de OPENRUN 2 hebt!
met nadruk op 2 :))
Soundcore maakt deel uit van Anker (powerbank).
Deze oortjes hangen naast je oren waardoor je toch nog omgevingsgeluid kan waarnemen. Ik gebruik ze voor naar het werk te fietsen met muziek.
IPX5.
14h batterij en 46h met de charging case.
Voorlopig erg tevreden van!
Op dit moment is er een promo - € 50 waardoor de eindprijs op € 119 komt.
Mijn OpenRun Pro 2’s zijn hier gisteren ook toegekomen, ik liep tot nu toe altijd met een Sony WH-1000xm4 en hoewel het geluid prima is, zijn die duidelijk niet gemaakt om mee te lopen. Ben benieuwd wat die OpenRun gaat geven!
Mijn eerste review van de OpenRun Pro 2 is dat ze zeer goed zijn om muziek mee te luisteren, podcasts zijn minder ideaal. Je bent minder van de wereld afgeschermd dan met een over-ear headphone, maar het is zodanig licht en onopvallend dat het lijkt alsof er gewoon muziek afspeelt in de omgeving waar je aan het lopen bent.
Is er zo een groot verschil? Ben wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen met de verschillende modellen van Openrun:)
Wat mij bij deze een beetje afschrikt is het luidsprekertje dat erbij komt, naar de omgeving toe (bvb op de bus)… of is dat geen ding?
Ik heb vrij veel koptelefoons waaronder ook Shokz Aeropex (toen nog aftershokz). Accu is geweldig, ze zijn heel comfortabel, je voelt bijna niet dat je ze op hebt, maar ik gebruik ze toch voornamelijk voor podcasts of tijdens het kijken van dingen. Voor muziek vind ik de kwaliteit te ondermaats.
Om muziek te luisteren heb ik de Sony Linkbuds. Hiermee hoor je dus ook je omgevingsgeluid. Destijds gekozen omdat ik wou kunnen horen of baby/kindje wakker was 's nachts… Ze doen hun ding maar batterij gaat nu al niet zo lang meer mee en ze zijn ook niet zo comfortabel.
Iemand toevallig al Soundcore producten geprobeerd?
Ik heb soundcore buds van enkel jaren geleden en zeer tevreden van. Zelf ben ik meer een headphone gebruiker dus gebruik ze nu niet meer, maar mijn vriendin heeft dezelfde en gebruikt ze nog regelmatig.
Soundcore is Beetje 13 in een dozijn.
En weiger hun (anker, Soundcore, eufy,…) producten sinds ze flagrant logen over hun eufy camera’s en privacy issues.