šŸ›’ Kooptips: earbuds

1 like

Toppers deze. Blij met mijn aankoop.

ik gebruik ze nochtans bijna dagelijks, niets mis mee en aangenamer dan een over-ear bij lang gebruik.
in-ears kan ik niet goed verdragen, dus dat is helemaal geen optie voor mij.

de shokz zijn perfect voor wat ze zijn, muziek/podcast terwijl je met iets bezig bent.
of dat nu sporten of afwassen is, maakt niet echt uit.
als er veel omgevings geluid is, is deze manier van afspelen niet handig. tenzij het niet uitmaakt wat er net gespeeld wordt. maw podcast is een probleem, muziek minder. oplossing is dan loop earplugs :wink: ofwel ff op pauze zetten.

1 like

Vandaag mooie korting op OpenRun Pro 2 Shokz OpenRun Pro 2 Sport Koptelefoon | IP55
https://www.ibood.com/nl/s-be/o/shokz-openrun-pro-2-sport-koptelefoon-ip55/2277124

Ik heb net de Suunto Sonic gekocht (na erover te lezen in een andere topic) als alternatief voor de Shokz en ben er wel content van! De vergelijkende reviews online zijn meestal ook in het voordeel van Suunto t.o.v. Shokz :slight_smile:
Momenteel bieden ze 20% korting op hun website.

EDIT: ik ben net gaan lopen terwijl er heel veel wind was, auditief geen last van gehad! Terwijl dat iets is waar Shokzgebruikers vaak over klagen :slight_smile:

2 likes

DEAL: best in class en zeker voor zijslapers:
https://www.krefel.be/nl/p/33004400-linkbuds-s-draadloze-oortjes-wfls900nw-met-noise-cancelling-wit

kan weliswaar van de troon worden gestoten door:

Met een absurd lange battery life!
(besteld dus review incoming)

2 likes

Handige website voor goedkope oortjes (<€100) met reviews.

Ik heb net deze gekocht (loop zondag mijn tweede marathon, maar dat geheel ter zijde). Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, want het zijn mijn eerste bone-conductors. Ik vind ze wel goed zitten en het geluid is ook wel goed, maar als ik echt in mijn runners’ high wil raken, heb ik luidere muziek nodig dan hetgeen deze kunnen bereiken. Is dat normaal voor bone conductors? Ik weet het niet… Het is alleszins wel een Europees merk!

1 like

let op: Typische site om affliate te pushen…
met een focus op aliexpress brands…

don’t confuse people … beperk tot 1/2 suggesties… eens het kaf van het koren is gescheiden is het kaf practisch allemaal hetzelfde :slight_smile:

Voor de echte cheapo s. 29 euro

2 likes

De Shokz Openfit 2 zijn eindelijk beschikbaar in Europa.
Na veel goede reviews te zien heb ik ze nu eindelijk zelf.

Zit heel licht rond de oren, blokkeert de hoorhang niet, multi-point pairing en goeie batterij.
Na 2 dagen super content.