Hoe houden jullie jullie USB poort proper van jullie gsm?
Mijn oplader klikt er niet meer in.
Ik “koter” daar meestal wat in met een tandenstokertje, maar een echt deftige/veilige oplossing is dit niet.
Hoe houden jullie jullie USB poort proper van jullie gsm?
Mijn oplader klikt er niet meer in.
Ik “koter” daar meestal wat in met een tandenstokertje, maar een echt deftige/veilige oplossing is dit niet.
de plastic tandenstokers van het Kruidvat zijn goed (dunner dan een houten exemplaar). Als het echt aangekoekt stof is dan heb ik ook al goede resultaten gehad met een naald
Niks mis met tandenstokers, als het veilig genoeg is om uw tanden niet kapot te maken, is het ook veilig genoeg voor een USB-poort
Naald zou ik mee opletten. Ooit headphone jack van iPhone 3GS uitgepluisd met een paperclip, en kortsluiting gemaakt.
Tandenstoker!
Met een naald moet je inderdaad nog voorzichtiger zijn. maar bij mij was het stof zo samengekoekt dat ik het er met de tandenstoker niet uitkreeg. een fijne naald was wel rigide genoeg, en de scherpe punt hielp om het stof los te maken.
Ik denk wel dat de kans op kortsluiting bij een USB(-C) kleiner is dan bij een jack.
Team tandenstoker
Team contra-tandenstoker
Begin deze maand nog langer bezig geweest met een stukje tandenstoker uit de USB-poort te verwijderen, dan met de eigenlijke stofophoping . Paperclip was de oplossing, uiteindelijk…
voor de 3D-printer-owners
ok , weird. toch precies een ding
nog nooit een probleem geweest, draag meestal jeans
Ik heb ooit voor 2 euro bij nonkel ali een setje gekocht om het te kuisen.
Pin om het los te maken, en dan nog een setje fijne stokjes met haartjes op om te kuisen.
Altijd al propere resultaten mee gehaald
Wat los maken?
Het stof en andere aangekoekte resten
ma echt serieus , zijn jullie allemaal iphone gebruikers en is de usb c daar met speciale magneten uitgerust die stofaantrekken?
Speciaal voor de Apple fanboys en -girls is er de iStoker (kost maar 150€ bij nonkel Tim)
Meest effectieve voor mij bleek er beetje ontsmettingsalcohol in gieten en dan met een plastic tandenstoker uitschrapen.
iPhone of Android? Kwestie van wat onderbouwing te krijgen voor dit duidelijk herkenbaar euvel
PS: het probleem is me vreemd maar ik meen me te herinneren ooit een oplossing met hot glue te hebben gezien. Voor de liefhebbers die liever even wachten om de Istoker aan te schaffen.
USB-C poorten van twee Google Pixels die te veel verzameld hadden door in mijn broekzak te resideren.
Pixel hier.
t’is duidelijk computerclubber zijn geitenwollenbroek dragers
Ook een Pixel. Maar mijn Sony had er ook last van