Klopt. Op Mac kan je wel Bridge-extensie installeren om alsnog gewone Mail-app te gebruiken.
Same voor Windows met bv. Thunderbird.
Ben van plan 1password de deur te wijzen. 2 users bij 1password voor 1 jaar kost evenveel als een business abo bij Proton (incl. al hun apps) voor 2 gebruikers.
Voorlopig schakel ik m’n bedrijf mails nog niet om van Gmail naar Proton. Ik gebruik Google Apps Script voor wat automatisatie te doen op m’n inbox.
Aankoop/Verkoop facturen met bijlage worden automatisch naar het juiste e-mailadres van de boekhouder doorgestuurd.
Was nog leuk om te maken! Alles voor minder administratie!
Unlimited Unlimited Unlimited
Mocht dat lukken: meteen!
Proton vermeldt in Mozilla post-mortem: The new stewards of the internet
@Smollie bedoel je waarschijnlijk
Hoh, nee, doe gij maar eens!
(als auto-suggest mist, not-a my per-oblem ¯_(ツ)_/¯)
Daarmee wel @smortier uit de anonimiteit gelokt, en eerste bericht laten posten
Zo neem ik ook wel eens mijn telefoon op.
Het is met ort hier.
Tismeortier
Smortier.
Sibian - heeft Proton Drive ook een handige fotobibliotheek? Als alternatief voor Google Photos?
Het lijkt me wel wat steviger qua pricing, maar het zou toch helpen om de move te overwegen van Google naar Proton.
Goh, ik heb beiden zonet eens bekeken, en eerlijk gezegd lijkt het bij Google Photos wel nog handiger.
Wat heb je wel al bij Proton Drive (waar je foto’s dan opzitten)
- Automatisch back-uppen van je foto’s/video’s op je gsm
- Een overzicht per maand
- Te bekijken via drive.proton.me
- 1 foto delen
- End-to-end versleuteld
Wat lijkt Proton (nog) niet te hebben.
- Albums
- Meerdere foto’s delen (want er zijn geen albums)
- Eigenlijk heeft Proton voorlopig enkel ‘Recently Added’
Hieronder enkele screenshots van Proton Drive. Ik hoop dat je hiermee genoeg informatie hebt om je keuze te maken. Van zodra er nieuwe features zijn, zal ik het laten weten!
Hmm (nog) niet echt een waardig alternatief voor Photos (van Google of Apple).
Waar doe je ook alweer feature-requests?
Nóg niet. Het doel van Proton is om een volwaardig alternatief te zijn voor de Google en Microsofts Suite. Maar ik houd je dus op de hoogte.
Hier kan je user input geven: https://protonmail.uservoice.com/