😡 Ranting topic

Mensen die de HLN comments lezen. Of HLN tout court.

3 likes

@Josvangent you created a gollum. Deze thread is een blijvertje precies…

5 likes

“Multiple exclamation marks,’ he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.” - Terry Pratchett, Eric

Voor alles is er een Pratchett quote.

2 likes

BTW E604 (aanvraag, wijziging en stopzetting) gingen zaterdag in onderhoud. Nu na 5 dagen nog steeds niet online.

(niemand kan dus een nummer aanvragen, wijzigen of stopzetten, want enkel elektronische aangiftes worden aanvaard)

2 likes

Doet me denken aan die keer dat ik speciaal gepland had om naar de griffie in Dendermonde te gaan voor wijziging van statuten, 10x heb nagekeken wanneer ze open waren en op welk adres ze juist zitten.

Om daar dan voor de deur te staan: “de griffie is tijdelijk gesloten”. Maar dus echt voor maanden blijkbaar. Dat even op de website zetten leek te veel werk. :upside_down_face: Toch maar online ingediend dan.

2 likes

NOOOO. KBC komt nu af met Kate Wallet. LAAT MIJ GERUST.

5 likes

kan dit ook Apple Pay vervangen? indien ja, vind ik dat eigenlijk wel een goeie zet :slight_smile:

edit: net getest, ja, dus ik vind dit eerder goed nieuws dan een rant :smiley:

We zijn 2026 maar Confluence gebruikt paginatitels nog als unique identifier waardoor geen 2 pagina’s met dezelfde naam mogen bestaan binnen 1 space. :man_facepalming:t3:

3 likes