😡 Ranting topic

“rechts klikken, rechts, andere kant”

2 likes

klachtje over aangemaakt. Meest IT antwoord ooit: “We zijn op de hoogte van het probleem. We werken aan een fix”

2 likes

It Crowd Hello It GIF - It Crowd Hello IT Have You Tried Turning It Off ...

2 likes

Echt iedere keer, en vooral AutoCad: “hoe kan ik hier nu een plan in tekenen en weergeven in 3D”.

Maar als je iets met computers doet en je helpt iemand, ben je altijd verondersteld elk programma van buiten te kennen… ik draai mij al op als ik er nog maar aan denk (al ruzie over gemaakt met mijn ouders die niet begrijpen waarom ik aan de telefoon niet zomaar kan antwoorden waarom iets niet werkt). :head_shaking_vertically:

6 likes

Exact dit! Mijn vrouw (ondertussen toch al 11 jaar samen met een IT professional/enthousiast) begrijpt dit ook nog steeds niet.

1 like

I feel your pain

1 like

Waarom kan ik geen standaard-app instellen voor Bancontact? Ik krijg altijd een scherm met de keuze tussen Bancontact Pay en 2 bank-apps. Ik wil die keuze niet, dat is tijdverspilling!
(edit: op iOS - maar ik zoek geen oplossing, ik weet dat die niet bestaat, het is enkel een rant :wink: )

2 likes

Ik heb onlangs opgegeven dat ik standaard Bancontact Pay wil gebruiken, sindsdien komt hij het niet meer vragen (Pixel 6a met Android 17, ingeval dat relevant is)

1 like

Limitatie van iOS …

1 like

3 likes

1 like

alles is beter dan Google :face_vomiting:

Beide dingen kunnen waar zijn:

• Defaults voor bepaalde app-links (zoals bancontact://) instellen op iOS zou nice zijn.
  • Android is een platform waar leken overdonderd worden met scammy apps die allerlei permissions claimen die ze niet nodig hebben.

In hetzelfde straatje, net monizze kaart ontvangen. Via Monizze Pay betalen via nfc.

Aha! Ideaal! Betalen via Google Pay, toch? :smiling_face_with_tear:

nope open hun monize app maar..

4 likes
8 likes

Mensen die Caps Lock gebruiken om 1 hoofdletter te typen :angry_face_with_horns:

4 likes

MENSEN DIE CAPS LOCKS GEBRUIKEN :sweat_smile:

3 likes

In datzelfde straatje: boomers die (drie)dubbele leestekens gebruiken.

“Wat wil je voor je verjaardag??”

4 likes

Goh als ik boze HLN comments wil schrijven is dat wel handig :grin:

4 likes

Mensen die HLN comments schrijven :face_with_hand_over_mouth:

4 likes