Sporza wielermanager

Is er al een Computer Club minicompetitie?
If so, mag ik een linkje?
If not: maak ik er eentje?

1 like

Om het toch een beetje tech-related te houden: die website up & running houden de eerste dag moet wel voor wat koud zweet gezorgd hebben :grinning:

ik heb ooit stage gedaan voor VRT en een pronostiek applicatie gemaakt. Ik kan je vertellen: 2 stagiairkes een appke laten maken wat door duizenden mensen zal gespeeld worden was misschien niet het beste plan :smiley:
Uiteindelijk is alles goed gekomen maar het heeft ons zeker 10 jaar van ons leven gekost :stuck_out_tongue:

1 like

Ik volg. Is er intussen al een CC-minicomptitie?

De minicompetitie module ligt nog eventjes plat, en zal normaal volgend weekend pas terug actief zijn…

Zodra de minicompetities terug actief zijn, maak ik er eentje aan en deel hier de link.

Suggesties voor een titel? Voorlopig hou ik het op Computer Club :slight_smile:

@Smollie @Freddy misschien een kleine vermelding in de podcast voor wie de weg naar het forum niet vindt?

4 likes

Stuur maar de link eens die bestaat.

Is er een visual nodig? Altijd te vinden om nog een CC-logo te maken :kissing_heart:

1 like

CCC - Computer Club Cycling of Computer Cycling Club?

Goed idee, Quinten!

Ik heb al een clubje gemaakt voor de Tour allen daarheen.

Laat maar weten als jullie andere verhouding/afmeting nodig hebben :+1:

5 likes

ik weet niet of de link werkt

want op site is er niet te klikken op ‘copy link’

ik heb 'm dus ge-copy-paste:

mss een bug’je’

Als ik deze zie is het jammer dat we geen custom afbeelding kunnen uploaden voor onze minicompetie :sweat_smile:

1 like

we zijn toch al met vijf, met @koersbrouxkes op kop (na rit 3)

gejoined. Maar helaas de eerste rit gemist. Dus ik zal blijven achterop hinken.

1 like

image

:drum::drum::drum::tada::champagne::clinking_glasses::tada:
tromgeroffel, vuurwerk en champagne.

na 3 weken zit het er weer op.
Ondanks een goede start op een counter gelopen, noodgedwongen transfers zorgden nog voor een tegenaanval.
Maar de Chasse patate was onverbiddelijk, aan de rekker nog net in het peloton kunnen eindigen met men score.

Proficiat @Dries, net als Tadej met overmacht gewonnen. In de afsluitende tijdrit nog kushandjes kunnen gooien naar het publiek, dan ben je duidelijk de sterkste.

2 likes

Wat een tour was dat! Ondanks de kritiek dat die tegenwoordig vooral is afgestemd op klassementsrijders en sprinters, vond ik het ge-wel-dig spannend en daar draagt de Sporza Wielermanager met z’n minicompetities toch écht wel toe bij.

We hadden dan wel geen whatsapp groep, en hier op het forum bleef het wat stil - maar wees maar zeker dat ik onze minicompetitie dagelijks checkte :slight_smile:

het geluk zat wat mee, en de transfers vielen goed. Het was alleszins leuk om jullie strategische moves mee in de gaten te houden.

@bartb op naar de Vuelta? :smiley:

en net als Tadej apprecieer ik ieders inzet, maar geniet ik toch van de overwinning :rofl:

en om het tech related te houden: ik herinner me van voorgaande jaren dat er ergens iets met de data uit de Wielermanager gebeurde, maar ik vind het niet terug. Iemand een idee of een linkje?

Vueltamanager

@Zyzzop @Dries

voor de geïnteresseerde heb ik al een minicompetitie aangemaakt.

De winnaar krijgt eeuwig durend praal recht?

1 like

Of een handdoek?

1 like

handdoek is supermooi!
misschien ook leuk om goud/zilver/brons
te introduceren
kwestie van de Olympische gedachte hoog te houden :))
overigens jammer, geen vrouwentourwielermanager,
waarom niet Sporza???

1 like