Sporza wielermanager

Check, I’m in! Let the games begin!

Idd flauw dat er geen Tour de Femmes manager is.

Ik heb daar eens het officiële fantasyspel van TdF zelf geprobeerd. Benieuwd wat dat geeft.

Nog iemand anders maken we daar ook een ‘league’ aan :fr:

Bedoel je een forum badge?

1 like

Dit voorjaar was er ook een vrouwen editie.

forumbadges zou ook leuk zijn, tuurlijk!
maar ik dacht zoiets als
een handdoek bij 1ste
een sweater bij zilver (2de)
een tee bij brons (3de)
pet, stickers ofzo bij 4de want dat is altijd de minst leuke :))
check maar the b-cats en de r-panthers

1 like

Vrees dat onze stock niet zo groot is. We houden het bij een handdoek of petje voor de winnaar :kissing_smiling_eyes:

En een forum badge voor de winnaar voor de pronostiek bij TdF en Vuelta (en Giro).

3 likes

rider_details.csv

voor degene waarvan de ploegen nog niet klaar zijn, de stats van de startlijst volgens, procyclingstats.com

die zondagse toeristentochtjes worden opeens veel spannender.

Wist niet dat er hier ook een minicompetitie was. Voorlopig aan de leiding zie ik maar de finish is nog ver :smiley:

Ik denk dat de tour de femmes te dicht op de tour en vuelta ligt om er ook een wielermanager voor te doen. Er kruipt veel tijd in het bepalen van de waarde per rijder en denk dat Hannes Tahon het niet zag zitten om die er ook nog bij te nemen.

1 like

Hoppa. Ik wou net vragen wie wie is. Voorlopig mag ik de tweede plaats innemen. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik gisteren en vandaag ook en vooral nog naar TdF femmes zat te kijken: wat een nagelbijtende finale! Heer-lijk om naar te kijken! :raised_hands:

En nu focus op de Vuelta, waar ik al een transfer verloren zie gaan gezien Kwiatkowski alsnog niet meerijdt :sweat_smile:

En om het een beetje tech-related te houden: de gameplay en UI van het officiële Vuelta (en TdF) fantasygame is ook best leuk! Met data van NTTData (mij onbekend) die suggereert wie de favorieten van de etappe zijn.

1 like

Aj, aj, aj het openingsweekend al niet zonder kleerscheuren overleefd :sweat_smile:. Achja met pijl en boog moet ge ook eerst naar achter trekken voor ge vooruit schiet. Jullie zijn bij deze gewaarschuwd :wink::rofl:

3 likes

de eerste aankomst bergop is gepasseerd, wie heeft er al spijt bepaalde keuzes :raising_hand_man::raising_hand_man::raising_hand_man:

Het hoofd koel houden is de boodschap! Vroege transfers hebben mij nooit iets opgeleverd.

Anderzijds, de kansen voor sprinters zijn nu echt wel voorbij. Dus dat biedt opportuniteiten voor een gerichte transfer…

Maar als je bus vol klimmers/klasbakken zit … de eeuwige twijfel om klassementsmannen dan wel vluchters op te stellen :sweat_smile:.

't wordt weer razend spannend in Computer Club Cycling.

Screenshot van de tussenstand:

Had gehoord in de podcast dat er een competitie was voor CC. Heb direct gejoind. Voor wie zich afvraagt wie “SnelleJelle” is, that’s me :raising_hand_man:

Veel success iedereen, alles kan nog gebeuren.

3 likes

En meteen de eerste plaats inpalmen :scream:
Sterk. Talk about an entrée :sweat_smile::sob:

1 like

Ik heb Rui Costa moeten vervangen maar voor de rest toch ook nog wat afwachten om transfers te doen. Hoofd koel houden idd :smile:

Had jij nu vandaag Dylan Teuns als kopman? :astonished::face_with_spiral_eyes::grinning:

Ah woops, had die even door elkaar gehaald met die andere Dylan (van Baarle, die out is :joy:)

Ja dacht al dat het een rit ging zijn met een vlucht tot het eind en dacht dat Teuns in de vlucht zou gaan maar is uiteindelijk niet zo gegaan :sweat_smile:

Wie is die Qs Angels? Precies wel nee sukkelaar… :cry:

1 like

Normaal ben ik een koele minnaar van de vuelta, in de zin van kzal het wel lezen op sporza wat het verloop is. Door de minicompetitie, volg het toch met een scherper oog.
Zeker als ik zie hoe spannend het is in de top van onze minicomp.

Vamos!

2 likes