Sporza wielermanager

It is on. Veel succes én plezier wielermanagers :nerd_face:

1 like

Alle we kunnen onze eerste transfer al gebruiken

Zoooo jammer voor Philipsen. Koers is toch een gekke sport zo.

Dat het weer spannend is. In de Tour lijkt de strijd vooral om plaats 3 te gaan. Wie eindigt op het podium (en wie niet). Fingers crossed voor E-ve-ne-poel.

Ook in de CCC Minicompetitie kan je zeggen dat er al enkele kloven zijn gereden. Arno Saelens rijdt in het geel met zijn ploeg ‘Drie Karn Jong’ - waarbij ik aan een kar vol jonge karnemelk moet denken, maar in tegenstelling tot een kar, gaat het bij Arno wel vooruit!

Daarna ligt het met verschillen < 200 punten nog helemaal open denk ik.

Benieuwd wat de bergen nog brengen, naast ronkende overwinningen van Pogi, ongezien korte kousen van Roglic, even modieuze helmen van Vingegaard en bovenal: wat doen onze Belgen nog.

Veel succes aan iedere strijder met de eventuele strategische transfers (als je er nog over hebt).

Op naar Parijs!

2 likes

nou enkel eerst NLers opstellen en dan willen wisselen , was niet zo’n goed idee :frowning:
En enkel zijwieltjes helpt ook niet, volgende keer maar een ebike ertegenaan gooien .. Op naar de dames volgende week, heb ik meer kans met de NLers :slight_smile:

2 likes

Vandaag 39 plaats van de speeldag kunnen veroveren. Dit zorgt ervoor dat het verschil met 1ste slechts 28 punten maar is.

The game is on.

1 like

Een 39ste plek algemeen is echt nice! :raising_hands:Arensman bleek dé transfer op dit moment in de race. (Ikzelf had helaas op Roglic gegokt, nooit beslissingen nemen op basis van emotie! :grin:)

Daarmee is de strijd om het hoogste schavot inderdaad helemaal losgebarsten.

Succes allebei. Ik ben heel benieuwd wie de eindsprint haalt! Zelf denk en ik hoop m’n derde plaats te kunnen verdedigen.

Allons-y!

Het is zover, een beetje dubbel met de overlap van de 2 rondes.

Vandaag knallen de vrouwen de Tour de France Femmes by Zwift op gang.

Ik ga ervanuit dat iedereen ook een ploegje klaar heeft staan?

Hier is de minicompetitie:

1 like