🎁 Tips voor Kerst

Wat staat er op jullie lijstje voor deze Kerst?

1 like

Kleren en sportgerief vooral maar tech-wise de XReal glasses, Nothing Ears en een croque machien. De onze heeft de geest geven :headstone::skull:

1 like

Oh! Croque-monsieur machine! Goed idee!

1 like

Jullie kunnen tot kerst zonder croque machien? :o

6 likes

Ben ze in tussentijd in de pan aan het maken like a caveman! :stuck_out_tongue:

6 likes

Hier komt op de lijst: croque-machine waarvan de platen in de afwasmachine kunnen.

5 likes
  • Sokken
  • Wereldvrede
  • Tech: zo’n dogtracker (met GPS niet airtag) liefst zonder abbo. Niet voor altijd, maar als we vb. naar Ardennen gaan en doggo eventueel eens los willen laten rennen tijdens wandelingen.

(In willekeurige volgorde)

2 likes

Ivm een tracker:

→ ik ging uiteindelijk voor een Chipolo, niet voor een hond, maar voor sleutels, portefeuille & rugzak.

Als er tips zijn voor de dog tracker wil ik die ook wel horen :pray::grin:

Wat ik een paar jaar terug voor mijn grootouders kocht en nu wss ook voor mijn ouders is een Google Nest Hub.

Gwn een album instellen als achtergrond en iedereen van de familie kan in dat gedeelde album foto’s toevoegen.

Of zelf gwn het WhatsApp album syncen en telkens ze een foto krijgen komt ie er ook op.

https://www.bol.com/nl/p/google-nest-hub-chalk/9300000035495317?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 likes

Steek uw croqueskes tussen bakpapier en je moet niets in de vaatwas steken. : )

12 likes

Forumdebuut dat kan tellen :fist:t2:

12 likes

Wel content van deze, maar dan met de croque-ijzers i.p.v. wafel:
https://www.bol.com/be/nl/p/frifri-bmc1000-wafelijzer-wit-zwart/9200000022847140/?bltgh=p5AYhN44rA1B0tcwHrNAHA.2_6.7.ProductPageUrl

1 like

Deze lijst had ook enkele coole techtips Kerstcadeau inspiratie zelfstandige / vader / nerd / tech (2024)

3 likes

Wow, a true Christmas miracle!

P.S. ons wafelijzer is al meer dan 15j oud. (Merk Frifri)
Still going strong. :muscle:

9 likes

Jammer dat die truc met dat bakpapier niet werkt voor wafels, het zou veel afwas besparen :wink:

4 likes

Ik voel ergens een ‘hold my beer’ momentje opborrelen :joy:

4 likes

Jammer dat het weer wegwerp is, een beetje zoals zilverpapier op de BBQ rooster. Geen afwas, maar weer een beetje meer op de afvalberg…

Je hebt ook van die herbruikbare zakjes die je in de broodrooster kan steken, zo kan je croques maken met de broodrooster.
Van horen zetten want wij gebruiken dat niet, wij gebruiken een very old skool ding op het gasvuur. Zero electronics

1 like

I approve of the broodroosternetjes. <<< insert broodroosteremoji >>>

Uiteraard niet helemaal 't zelfde als een croquemonsieurmachine. Wel snel, én weinig afwas.

2 likes

Die lijken heel erg op de netjes die wij in onze friteuse doen om de kruimels van kroketten binnen te houden