edpnet gebruiker hier, wel op kosten van mijn werk, want ja ben zelf MD van edpnet
Blij te lezen dat velen reeds bij edpnet zitten, aarzel in elk geval niet me aan te spreken als je vragen hebt over ons aanbod
edpnet gebruiker hier, wel op kosten van mijn werk, want ja ben zelf MD van edpnet
Blij te lezen dat velen reeds bij edpnet zitten, aarzel in elk geval niet me aan te spreken als je vragen hebt over ons aanbod
Vroeger waren er nog kosten om Proximus in huis te brengen, dit is vaak niet meer het geval. Je email adres moet trouwens minstens een jaar actief blijven bij telenet als je daar weg gaat, tijd genoeg om je contacten op de hoogte te brengen van je nieuwe email adres
Zijn er plannen om de uploadsnelheid van Fiber XL te verhogen?
Hey Thomas, neen dat staat niet op de planning.
We dienen te kiezen voor de profielen die Proximus ons aanbiedt en we zouden meteen naar het 1000 Mbps profiel moeten gaan om dit te doen, maar dat zou ons dwingen de prijs significant te verhogen, wat we niet de moeite waard vinden.
Ons motto was niet voor niks jarenlang, common sense internet
Begrijpelijk. Is er iets gebeurd met die klacht bij het BIPT tegen Proximus/Mobile Vikings voor oneerlijke concurrentie?
ZƩƩr weinig constructieve reactie van het BIPT, en dat is ook van de baan geveegd toen we in april door Proximus zijn overgenomen.
Nu we opnieuw zijn overgenomen door Citymesh zouden we dat terug kunnen oprakelen
Hoe cool:-) lang leve computerclub forum!
long time klant, zeer tevreden over de klantendienst en 0% downtime over al die jaren, wat moet je nog meer hebben!
Klant bij Telenet omdat ze het basis pakket internet aanbieden voor ā¬20 omdat mijn vriendin nog student is. Ik denk niet dat je voor een 100/10 en 150GB stabiel internet goedkoper kan krijgen.
Dat was bij mij een kleine drie jaar geleden nog het geval, en dat deed de gain voor een paar jaar teniet, wat zijn de dependencies nu? Welkom, PR puntjes++
Nu zouden er enkel extra kosten zijn als er bv een arduinen oprit moet geopend worden en deze terug in originele staat moet gebracht worden. Het gebeurt in elk geval niet vaak dat er bijkomende kosten zijn.
Voor Fiberklaar zou ik de hoop niet te hoog stellen. Hier (Gentbrugge) twee jaar geleden ingetekend, de fiber ligt al meer dan een jaar in de straat, maar nog steeds geen aansluiting in huis
@jslabbaert de tv-rechten die Citymesh aan het regelen is (zie het interview met Mitch De Geest door @Smollie in Trends), dat zal via M7 Group (TV Vlaanderen) lopen, vermoed ik?
In Ledeberg zijn ze mijn buren komen aansluiten⦠ik was vergeten terug te bellen om de afspraak te bevestigen
Hey Thomas, ik ben hier niet bij betrokken, dus ik moet je het antwoord schuldig blijven
Wat Fiberklaar aan het doen is, is echt een huzarenstukje, maar we beginnen de opleveringen wel binnen te krijgen, vaak zijn het de centrale POPās die achterblijven, de straatwerken etc zijn dan wel in ordeā¦
@Wes ik hoop zo hard dat het hier binnenkort ook van dat is.
@jslabbaert mogelijks technisch wel een huzarenstukje, maar als klant bedroevend. De fiber ligt er al zo lang en er gebeurt niks. Bellen / mailen naar de helpdesk levert ook niks op
Ik krijg een Page Not Found met jouw link.
Deze werkt wel: https://datanews.knack.be/nieuws/telecom/infrastructuur/vast-netwerk-telenet-meer-dan-dubbel-zo-snel-dan-dat-van-proximus/
Rogue w, merci!
Ik denk er serieus over na om met mijn eenmanszaak voor zowel mijn mobiel netwerk als internet naar Mobile Vikings te gaan.
Qua dekking is in de buurt waar ik woon enkel Proximus een optie. Met andere mobiele providers al veel miserie gekend / gezien bij anderen. Maar omdat Mobile Vikings het netwerk van Proximus gebruikt, lijkt me dit dus geen probleem meer (vroeger via Orange helaas wel).
Wat eveneens een must is voor mij, is dat ik Telenet TV opnames en live voetbalwedstrijden via PlaySports kan bekijken. Hiervoor zou ik een beroep doen op het abo van mijn ouderlijk huis en mijn chromecast. Voor zover ik begrijp kan je met 2 schermen tegelijk naar Telenet TV / Playsports kijken. Ook via een niet-Telenet-netwerk?
Wat mij echter het meeste zorgen baart, is of de streaming snelheid goed genoeg zal zijn voor aangenaam en kwalitatief tv kijken? Helaas zie ik dat Fiber geen optie is op mijn nieuw adresā¦
Iemand die ervaringen wil/kan delen over Mobile Vikings internet? Want als er pakweg kijkstoringen zijn tijdens de blessuretijd van een Club - Anderlecht (yes Smollie, ook een boer hier), dan ga ik harder flippen dan als ge mijn pet afpakt en is de minderprijs het mij niet waard.