Sporza wielermanager

Ja amai! Was idd spannend tot de laatste dag! Ik dacht niet dat ik het nog ging halen tbh.
Wout was een zwarte dag en toch echt jammer dat hij er de laatse week niet meer bij was maar over de totaliteit toch echt een mooie en spannende Vuelta gekregen dit jaar.

De minicompetitie hier maakte het nog een stuk leuker op te volgen. Thanks aan degene die die heeft opgezet!

En over Groves … :man_facepalming:

1 like

Na de rit sta jij op 1. Ik ben wel nog benieuwd naar de eindafrekening.

Maar idd. Behalve de domper vn Wout is het een machtige Vuelta geweest. En de minicomp draagt daar ab-so-luut aan bij

(En nu fingers crossed dat ik alsnog terug haasje over mag doen :grinning::grinning::grinning:)

Haha Grooves op de bus? Ok mssn geen topper voor de tijdrit maar met een groene trui om zich heen sowieso 10 pntn.

Haha buspunten zijn altijd zuur. Maar been there, done that :joy:

Ik was niet goed wakker denk ik toen ik de ploeg opstelde :joy: Dacht dat hij in mijn ploeg zat!

Wie is de winnaar geworden? :eyes:

Vanmorgen zijn de bonussen voor het eindklassement uitgereikt.

*** Tromgeroffel ***

:drum:

:1st_place_medal:Proficiat @PieterDK - knap gespeeld, zelfs de occasionele portie ongeluk heeft je niet van de troon kunnen stoten. :raised_hands:

:3rd_place_medal: De Schorpioen van Semmerzake heeft in zijn laatste grote ronde (helaas) niet kunnen/weten toeslaan. Bijgevolg eindigt de ploeg die zijn naam draagt op de derde stek.

:2nd_place_medal:Zelf mag ik op het zilveren schavot aantreden.

Maar de medailles gaan naar iedereen die in de minicompetitie de spanning mee wist op te bouwen.

Merci @bartb om op te zetten en het vuur voor de koers in Computer Club laaiend te houden. :fire::man_biking:

(Geen idee waarom de wielermanager de namen vd deelnemers niet meer toont ipv enkel de naam vd ploeg)

3 likes

Thanks idd @bartb om de competitie op te zetten hier! :facepunch:

En @Dries om de reporter van dienst te zijn hier op het cc forum! :facepunch:

2 likes

danku voor de complimenten, mijn bijdrage is zeeeeer beperkt.

als ik in men speech toch iemand moet bedanken dan gaat het Hannes Tahon zijn voor de ondragelijke taak om een waarde aan alle renners groot en klein te moeten toekennen :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Gaan we een pronostiekske met top 5’s doen?

1. Tadej Pogacar
  2. Brandon Mcnulty
  3. Marc Hirshi
  4. Remco Evenepoel
  5. Matteo Jorgenson
1 like

Daar wil ik wel aan meedoen :slight_smile:

1. van der Poel
  2. Pogacar
  3. Evenepoel
  4. Pidcock
  5. Hirschi
1 like

Een beetje te laat, maar:

1. Kopecky
  2. Borghini
  3. Vollering
  4. Faulkner
  5. Niewiadoma

:grinning::grinning:

#BattleOfTheHeroines

En bij de heren morgen

1. De niet te kloppen man, Pogacar
  2. Evenepoel die 'm als enige een beetje kon volgen
  3. Alaphilippe die al de rest verrast
  4. Die andere Zwitser, Küng
  5. Hirschi in het wiel van z’n landgenoot

dus hoe moeten we dees nu rangschikken :rofl: miss best op voorhand over nagedacht

1 like