Ja amai! Was idd spannend tot de laatste dag! Ik dacht niet dat ik het nog ging halen tbh.
Wout was een zwarte dag en toch echt jammer dat hij er de laatse week niet meer bij was maar over de totaliteit toch echt een mooie en spannende Vuelta gekregen dit jaar.
De minicompetitie hier maakte het nog een stuk leuker op te volgen. Thanks aan degene die die heeft opgezet!
Vanmorgen zijn de bonussen voor het eindklassement uitgereikt.
*** Tromgeroffel ***
Proficiat @PieterDK - knap gespeeld, zelfs de occasionele portie ongeluk heeft je niet van de troon kunnen stoten.
De Schorpioen van Semmerzake heeft in zijn laatste grote ronde (helaas) niet kunnen/weten toeslaan. Bijgevolg eindigt de ploeg die zijn naam draagt op de derde stek.
Zelf mag ik op het zilveren schavot aantreden.
Maar de medailles gaan naar iedereen die in de minicompetitie de spanning mee wist op te bouwen.
Merci @bartb om op te zetten en het vuur voor de koers in Computer Club laaiend te houden.
danku voor de complimenten, mijn bijdrage is zeeeeer beperkt.
als ik in men speech toch iemand moet bedanken dan gaat het Hannes Tahon zijn voor de ondragelijke taak om een waarde aan alle renners groot en klein te moeten toekennen
het grote moment is weer aangebroken, na de sneeuwval van gisteren (die de DEV’s onder ons niet gezien hebben, wegens opgesloten zitten in een kamer zonder ramen) begint de lente er weer aan te komen. Het is wat langer zon:sun_with_face:, de temperatuur begint licht te stijgen:thermometer:, de vogeltjes fluiten:bird:. Maar wat horen wij daar in de verte als wielerfan…
tu tutu tuuuu:notes: RODANIAAAAA:watch:.
Het klassieke voorjaar is in aantocht en zoals de traditie het betaamt is daar weer een SPORZA Wielermanager.
Het is dus tijd om ons samen met een DEV naar keuze op te sluiten in een kamer zonder ramen en de beste ploeg (gehinderd door een beperkt budget:moneybag:) samen te stellen.
Naar al oude gewoonte hoor daar ook weer een minicompetitie:1st_place_medal: bij en die is al reeds aangemaakt, dus allen daarheen.
Aangezien het morgen de start is van het spel, zit ik natuurlijk 1.000 keer men ploeg aan te passen om uiteindelijk op het zelfde punt terug uit te komen.
er is een tab-bladje historiek bijgekomen dus kunnen we ook nog eens ee competitie over het hele jaar houden. de vrouwen komen hier ook nog bij te staan maar die had ik vorig jaar niet ingevuld.
Ik denk dat iedereen tot morgen nog blijft denken en schuiven. ‘zou ik toch niet die, of deze rijdt meer koersen’ …
… om dan zaterdag al de renners te zien schitteren die je er nog net hebt uitgebonjourd (ten voordele van jouw renner die ergens midden in het peloton zit)
Historiek is iets nieuw, ik denk ik functie van nieuw dit jaar: seizoenskampioenschap.
Leuk leuk.
Team samenstellen voor de vrouwen, lijkt op 't eerste zicht trouwens een eitje: je kan veel toppers meenemen voor dat budget. Maar toch moet je een beslissing nemen om topvrouw X of Y thuis te laten. (Tenzij je alsnog enkele heel goedkope erbij neemt)