Ja amai! Was idd spannend tot de laatste dag! Ik dacht niet dat ik het nog ging halen tbh.
Wout was een zwarte dag en toch echt jammer dat hij er de laatse week niet meer bij was maar over de totaliteit toch echt een mooie en spannende Vuelta gekregen dit jaar.
De minicompetitie hier maakte het nog een stuk leuker op te volgen. Thanks aan degene die die heeft opgezet!
Vanmorgen zijn de bonussen voor het eindklassement uitgereikt.
*** Tromgeroffel ***
Proficiat @PieterDK - knap gespeeld, zelfs de occasionele portie ongeluk heeft je niet van de troon kunnen stoten.
De Schorpioen van Semmerzake heeft in zijn laatste grote ronde (helaas) niet kunnen/weten toeslaan. Bijgevolg eindigt de ploeg die zijn naam draagt op de derde stek.
Zelf mag ik op het zilveren schavot aantreden.
Maar de medailles gaan naar iedereen die in de minicompetitie de spanning mee wist op te bouwen.
Merci @bartb om op te zetten en het vuur voor de koers in Computer Club laaiend te houden.
danku voor de complimenten, mijn bijdrage is zeeeeer beperkt.
als ik in men speech toch iemand moet bedanken dan gaat het Hannes Tahon zijn voor de ondragelijke taak om een waarde aan alle renners groot en klein te moeten toekennen