Zal ik na morgen nog op 1 staan ? [SkilFan]
So far so good voor jou
hopelijk vergeet niemand MVDP in zijn opstelling te zetten
achteraf gezien heb ik meer stress voor de vrouwen dan voor de mannen.
Maar ik twijfel al op mijn eerste transfer nu al te doen
Zo lang getwijfeld om Vollering toch mee te nemen. 't zal de grootste differentiator tussen onze ploegen zijn denk ik.
Wel ook al beklaagd van Chapman in mān ploeg, weinig vooruitzicht dat ze iets zal rijden in voorjaar.
Bij vrouwen toch moeilijker om die kalender te vindenā¦
Ai 1 punt verschil op naar Strade.
ākill your darlingsā - maar deze keer toch worst idea ever om Vollering niet in team op te nemen.
Ferme shift in de competitie met de Strade!
En toen werd het stil aan de overkant
lbl is nog ver
iedereen zijn wielermanager goed ingevuld? er begint zich langzaamaan een kopgroep af te tekenen.
De laatste 2 ritten heeft mijn ploeg alvast niet veel punten gescoord
Voor de gene met ambitie, goed opletten want het worden drukke dagen.
In mijn hoofd stond Bredene-Koksijde niet op de wielermanager programma (ik woon zelf in Koksijde )
Dat weekend werd uiteindelijk een zwart weekend met ook San Remo vergeten en dus 180 buspunten.
Einde verhaal dus om nog ergens bovenaan te landen
Maar wie weet wat de Ardennen nog brengen!
De strijd aan kop van de minicompetitie is ongemeen spannend. Demarrages volgen elkaar in hoog tempo op, terwijl koplopers alles op alles zetten om niet teruggepakt te worden.
De komende weken beloven spektakel: kan de kopgroep het peloton afhouden op de kasseien? En wat gebeurt er als in de verte de Ardennen opdoemen?
Slechtste voorjaarsseizoen ever. Bad choices were made. And even worse timemanagement. Succes daarbovenaan de ranking. Ik verstop me verder op P2 van de pagination
Vandaag nog een transfer gedaan om toch de komende koersen nog wat punten te pakken. En dan misschien nog een voor de Ardennen
Het ergste is misschien wel die Tour Prono-badge hebben en dan vergeten je ploeg aan te passen.
Ik vrees dat de eerste twee plaatsen al gevlogen zijn, met daarachter een achtervolgend groepje dat strijdt om de laatste podiumplaats.
Nu, na Roubaix, zijn er twee overgangskoersen die qua profiel zowel bij de kasseien als de Ardennenkoersen passen. Daar kan nog van alles gebeuren!
āEven een dikke shout-out naar Jesper, die momenteel op een indrukwekkende 977e plaats staat in het algemene klassement van bijna 10.000 spelers! We zijn benieuwd of hij deze solo tot aan de finish kan volhouden. Go Jesper, go!ā
Veel succes met de wielermanager!
In tegenstelling tot de heren geef ik in CCCF (dames) nog niet op! Na Paris-Roubaix Demi erin en dan op en over koersbrouxkes @bartb